Se enkelt indlæg
Gammel 16-11-2011, 23:07   #10
Ricky M.
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-11 2011
Indlæg: 1.608
Styrke: 14
Ricky M. er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af denuheldige85 Se meddelelser
Nej de beskriver ikke andet end det i konklusionen..

På første side i brevet med min adresse osv står der bare:

Vedr. dine bemærkninger til ressourceprofilen

I forbindelse med behandlingen af din sag er der udarbejdet vedlagte ressourceprofil, hvori det vuderes, at udbetalingen af sygedagpenge ikke kan forlænges ud over generalt varrighed d. 30.11.2011

Forinden der træffes endelig afgørelse i sagen, gøres du herved bekendt med de oplysninger der foreligger i din sag jf. forvaltningsloven § 19. stk 1 om partshørring.


Du bedes derfor venligst og inden 24.11.2011 udfylde vedlagte skema og med dine eventuelle bemærkninger til sagen, hvorefter der vil blive truffet afgørrelse i sagen.
Hører vi ikke fra dig inden overnævnte frisk, vil afgørrelsen af sagen blive truffet på det foreliggende grundlag.

Hvis du ønsker yderligere oplysninger eller råd og vejledning er du velkommen til at kontakte ut------- tid osv...
Du skal helt sikkert klage over stoppet, da de ikke har overvejet hvad man kan gøre, i forhold til revalidern, fleks og førtidspension.

Og i forhold til hvad din læge skriver, er det da oplagt at tænke fleksjob?
__________________
Ricky
Privat Socialrådgiver
www.privatraadgiver.com
Husk, jeg fortæller kun hvordan loven tit bliver tolket ude i kommunerne, udfra min erfaring som tidligere myndigheds-sagsbehandler i en stor kommune i DK
Ricky M. er ikke logget ind   Besvar med citat