Se enkelt indlæg
Gammel 20-03-2017, 12:53   #9
MistyMiss
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-06 2015
Indlæg: 3.195
Styrke: 13
MistyMiss er ved at flytte ind på K10MistyMiss er ved at flytte ind på K10
Updown:

Husk at en plads på arbejdsmarkedet, ikke behøver være på fuld tid
Der findes jo noget der hedder fleksjob, hvor man arbejder de timer man kan

Lige nu ser alt sort ud. Mine diagnoser er ADD, ængstelig/evasiv personlighedsstruktur og som følge af disse: tilbagevendende depressioner.
Jeg er i dag 25 år. Jeg har været tilknyttet behandlingssystemet on/off siden jeg var 16 år, men fik først mine diagnoser da jeg var omkring 20 år.
Alle de år med at arbejde med mig selv, og træne de redskaber jeg har fået gennem tiden, har forbedret min tilstand gevaldigt.
Jeg har lært at lytte til min krop, og vide hvornår jeg skal tage en pause fra at lave aftaler, fordi jeg bliver for stresset. Det er en konstant balancegang, men det gør at jeg ikke har så enorme og konstante nedture som jeg havde før i tiden.

Jeg ved at det er noget andet med PTSD, men det er noget af det samme, med mestringsteknikker og kognitiv terapi (som jeg forstår det).
Der ER chance for at du med den rette behandling, kan få det bedre end du har det nu.
Jeg siger ikke "du kommer til at blive 100% velfungerende", men måske kan verden ændre sig fra at se sort ud, til at se grå ud
Måske kan det ændre sig fra at du kun lige kan hænge sammen i hverdagen, til at du kan fungere nok til at kunne arbejde bare et par timer om ugen i fleksjob
MistyMiss er ikke logget ind   Besvar med citat