Se enkelt indlæg
Gammel 20-03-2017, 01:40   #1
updown
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 19-03 2017
Indlæg: 12
Styrke: 8
updown er ny på vejen
Question Præsentation af jeg, og min historie.

Kære K10.

Først af alt så vil jeg sige tak til alle mennesker, som der bidrager med en masse gode indlæg på denne hjemmeside. Tak til jer der står bag denne idé, for at sådan en privat platform eksistere.

Jeg er en mand på 28 år, som der har haft en utrolig tung barndom som der har forårsaget mig en masse mentale traumer igennem livet som jeg aldrig har fået hjælp til, da jeg altid har sagt til mig selv at jeg er stærk, og der er mennesker som har det værre end mig. Nu er jeg så bare nået til et briste punkt på grund af fortiden.

Udover en tung barndom, så mistænker jeg at jeg er blevet udsat for et drug rape, men da det er 8 måneder siden er det svært at finde fysiske beviser tænker jeg, jeg er ikke blevet undersøgt af nogen læge, eller andet der kan give mig beviser.

6 måneder efter mit mistænkte drug rape og traume, så har jeg ændret mig meget som person synes jeg selv.

Før var jeg udadvendt, var aktiv, glad og altid klar til alle udfordringer som der gav mening for mig.

Nu har jeg tabt mig en masse kilo, har søvnproblemer, hukommelses besvær, overfølsomhed for høje lyde og lys, migræne, samt massive mave problemer, og det største problem er de her flashbacks, jeg får invaderende tanker om tidligere traumer i mit liv fra jeg vågner til at jeg går i seng, jeg kan simpelthen ikke slippe dem, og jeg skal til en psykiater snarest da jeg selv indser at jeg har brug for hjælp, jeg har i øvrigt fået sendt en henvisning, så jeg mangler at modtage en møde dato.

Hvis man bliver vurderet uegnet til arbejdsmarkedet, eller man får dømt en tung mental diagnose hos en psykiater.
Da jeg mistænker at jeg har fået post traumatisk stress syndrom på grund af mine traumer, hvor store er chancerne så for at få en god hjælp af sin kommune, og eventuelt en førtidspension på sigt, da jeg mener at jeg simpelthen ikke kan fungere på et arbejdsmarked længere på grund af mine usynlige sår øjet ikke kan se, men noget som der sidder tungt mentalt.

Jeg har tre uddannelser, og en tidligere karriere som soldat også.
updown er ikke logget ind   Besvar med citat