Se enkelt indlæg
Gammel 05-11-2009, 13:25   #12
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
buster det er en rigtig god ide, alle som en bør lige ruske op i div orginasitioner som man kan komme frem til .. det her er i den grad et angreb på retssikkerheden nu er jeg bare så ur dårlig til statistikker , prøvede lige at finde ud af hvor mange sager der bliver sendt tilbage til kommunen hvert år pga at ressourceprofilen ikke er udfyldt ved at der er mange.. .men det er så åbenbart ikke et issuc mere ...

Men helt ærligt , jeg vil stadig mene at der i loven står at man ikke kan stoppe for sygedagpengene når arbejdsevne vurderingen ikke er lavet .. og der står altså sådan her i §28

Citat:
§ 28. Før udbetalingen af sygedagpenge kan ophøre på grund af varighedsbegrænsningen, jf. §§ 24 og 27, skal kommunen anvende arbejdsevnemetoden i form af beskrivelse, udvikling og vurdering af en persons arbejdsevne med henblik på at undersøge, om den sygemeldte er berettiget til revalidering, visitation til fleksjob eller førtidspension.
Hvordan skal man så tolke den afgørelse er den sociale ankestyrelse sat over loven eller ?

Jeg tror lige jeg skal læse det og høre det et par gange mere samt lige have fundet den omtalte sm afgørelsen jeg har som Popiae heller ikke kunne finde den, i går sagde jeg at det her var lige som det nummer de lavede med §100 men når jeg tænker over det og kigger på § 28 så vil jeg sige at det her er værre for der er jo en lov der er en § der siger det modsatte hvordan hulen kan man så gå stik imod det .. nå jeg vender tilbage..

Hvis i skriver til nogen så skriv her hvem det er og hvad de siger gør osv, og lad os holde liv i den her , og lad os prøve at gøre noget alle sammen om så det bare er en lille mail til en eller anden .. lidt er bedre ind intet .. mange kan rammes af den her ..


Fandt afgørelsen

http://ast.kommuneinformation.dk/Pri...en+oph%c3%b8re

Sidst redigeret af Hejdien; 05-11-2009 kl. 13:38.
  Besvar med citat