Se enkelt indlæg
Gammel 11-11-2012, 02:36   #3
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
humm godt spørgsmål

Mit BUD! er at man stadig kan søge tilskud, fordi det jo ikke er alle der kan få tilskud der er på KHJ... jeg tror altså det er et tillæg til de nuværende regler, evt indskrevet under lovgivningen gældende for KHJ, kunne jeg forestille mig.

Citat:
SRSF-regeringen og Enhedslisten har aftalt, at kontanthjælpsmodtagere under 25 år, på den lave såkaldte ungeydelse, får dækket 100 procent af tandlægeregningen udover de første 600 kroner. Mens kontanthjælpsmodtagere over de 25 år får dækket 65 procent af regningen, når de når over 800 kroner.
Der er ikke nævnt en dyt fra politikerens side om andre end KHJ modtagere, derfor er mit bud, som det er. (hvilket efterlader mange i kulden, fx de hjemløse, som ikke kan modtage KHJ fordi de ikke har en adr hvor indkaldelser til "job"samtaler på jobcenteret, kan sendes til og de derfor heller ikke står til rådighed og der ved heller ikke kan modtage KHJ, lige som de så heller ikke kan få det tilskud der er nu, for de kan jo ikke modtage et brev med fx afslag på ansøgningen (ud over at mange af dem sikkert slet ikke har overskuddet og overblikket til at søge noget som helst) men det er jo en helt anden side af sagen *s*)

Men prøv og skriv til fx Pernille Skipper (er det ikke det hun hedder hende der forhandler for EL?) og spørg... eller prøv evt Johanne for Skipper er jo sikkert nok optaget i tiden, af en eller anden meget underlig årsag *ss*
For det vil da ikke være så tosset at få opklaret.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat