Se enkelt indlæg
Gammel 10-10-2008, 11:26   #62
Stoktoft
Afhængigheds tegn af K10
 
Stoktofts avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-02 2008
Lokation: Struer kommune nærmere betegnet det skjønne THYHOLM
Alder: 50
Indlæg: 300
Styrke: 17
Stoktoft er rigtig godt på vej
Hej allesammen

Så har jeg langt om længe fået fat i ham køreprøvesagkyndigen, jeg har ringet dagligt (og flere gange om dagen) siden jeg måtte tage kontakt. Men I onsdags fik jeg så fat i en rigtig sød omstillingsdame der gerne ville lægge en besked, (der var en der sagde du må jo bare prøve igen ) I går ringede han så, jeg skal til den orienterende helbredsmæssige køretest MANDAG D. 3. NOVEMBER 2008 KL. 14.00, så please x alt hvad i har denne dag.

Nå men han lød meget flink, jeg fik af vide at jeg skulle holde på en bestemt parkeringsplads, hvor der er 4 båse afmærket til køreprøve, der skal jeg holde, og er der en kørelærer der vil jage mig væk, skulle jeg bare sige, at jeg havde en aftale med ham.

Begynder nu at blive lidt spændt, uha hvad vil han vurdere der skal være i bilen, og vil kommunen høre efter, og vil det gå igennem.

Det har lige været nogle rigtig dumme dage, og det har resulteret i et meget ømt kranie, jeg har nemlig ikke kunnet bukke mig i hverken ryg eller nakke, så hovedet er blevet knaldet i overstolpen i bilen hver gang jeg skulle sætte mig ind, er I klar over hvor højt sådan et slag i hovedet lyder, det lyder sgu som om kraniet knækker

Nå men det betyder jo bare, at jeg skal ha' fat i en bil, hvor døråbningen er så højt at jeg ikke skal bøje mig i ryggen og nakken, da det jo ikke er så sjældent jeg knalder hovedet ind i stolpen, hmm gad vide om jeg har taget skade af alle de knald, der ryger da nok et par hjerneceller eller flere hver gang Der er dog ingen der har nævnt, at jeg er blevet mere tosset en jeg plejer at være

Kan I nu ha' en god weekend
Hilsen fra den skøre/tossede

Stoktoft
__________________
vær mod andre, som du vil, de skal være mod dig

Den, der begynder dagen med et smil, har allerede overvundet mange besværligheder.
anonym
Stoktoft er ikke logget ind   Besvar med citat