Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 14-09-2012, 13:23   #471
maruus
Ved at flytte ind på K10
 
maruuss avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-04 2009
Lokation: Gladsaxe
Alder: 75
Indlæg: 533
Styrke: 16
maruus er ny på vejen
Så er jeg blevet selvblander - var meget spændt på hvordan smagen ville være ved den første smagsprøve .

Købte VPG hos Pink Mule - som jeg stadig er glad for at handle hos - og aromaer hos urtegården ( e-smoke)- dejlig hurtig levering.

Nøøøj - Hvor lækker smag sir jeg bare - Tak for alle rådene - er kommet over alle de små dumme begynderfejl og føler mig nu som helbefaren damper.-
Jeg puffer lidt til alle de rygere jeg omgås - og spørger om de ikke har lyst at prøve- og selv forsøge at kvitte smøgerne. Interessen er stor - men endnu er ingen turdet hoppet på vognen - De overvejer stadig - så jeg forsætter med at håbe at de tør kaste sig ud i det.

får ros fordi det er lykkedes mig at gennemføre eksperimentet - og blive tobakken kvit .Hører fra andre at min damp lugter som røgelse - og at det lugter godt.

Har sparet mange penge denne måned - (men endnu ikke gjort op )- smilet er på ansigtet , fordi jeg ved at besparelsen er stor .

Så jeg er meget glad for at jeg var med fra starten af de første indlæg og sprang på vognen.
maruus er ikke logget ind   Besvar med citat