Se enkelt indlæg
Gammel 15-01-2014, 12:23   #7
ette74
Hjemmevant på K10
 
ette74s avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 267
Styrke: 14
ette74 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Jo jeg blev til sidst undersøgt og fik at vide, at min fod ikke fejlede noget, men at min ryg derimod ikke havde det for godt - i mit tilfælde er det nogle nerver der går fra ryggen ned gennem benet og videre ud i foden, der giver føleforstyrrelser i min venstre fod.

Jeg har også fået noget nyt - nu får jeg også føleforstyrrelser i min ene arm, hvis jeg fx bære en tung pose med varer - dét er jeg så ikke blevet undersøgt for endnu. Hvis posen vejer bare lidt for meget, så snurre hele armen og hånden bliver nærmest lidt følelsesløs, og det kan tage flere timer før end det går over....SÅ irriterende og ubehageligt!!!

Tænker om det mon også kommer fra ryggen, hmmmm.

Hvorfor kan din egen læge ikke bare sende dig til MR eller andre steder, hvorfor skal det gå gennem den anden læge, dén forstår jeg ikke helt?
Lige præcis .....jeg har jo slidgigt i lænderyggen, så tænker hvorfor undersøger han så ikke dette, om der er sket en forværring og evt. notere dette, i stedet for at bare sige der intet er galt.... det kunne jo også være pga. denne fibromyalgi, men manden vælger bare at tie.
Din soven i armen kunne godt lyde som kapaltunnelsyndrom .


Citat:
Oprindeligt indsendt af stampe Se meddelelser
Tag en snalkmed din praktiserende læge - han/hun har sikkert fået info tilbage. Surt at gøre sig bekymring om noget, der måske ikke er vigtigt. Held og lykke.
Helt rigtig.
har dog skiftet praktiserende læge i mellem tiden, så hun er ikke en del af dette.... men har overvejet at ringe og snakke med hende og høre om hun har noget at sige til det....
ette74 er ikke logget ind   Besvar med citat