Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 13-11-2012, 00:13   #673
Spritex-1970
Ved at vænne sig til K10
 
Spritex-1970s avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-11 2012
Lokation: Planet Earth
Indlæg: 12
Styrke: 12
Spritex-1970 er ny på vejen
Pyha... Efter 3 dage fik jeg endelig "tygget" mig igennem alle indlæg i denne tråd.

Har et stykke tid overvejet damp, istedet for røg

Da jeg samtidig er forholdsvis ny bruger på dette forum "faldt" jeg tilfældigt over denne tråd. En kærkommen lejlighed til at blive lidt klogere på emnet. Så NU skal dét være !! Har netop idag bestilt ; Itaste VV XL CE4 SÆT V.2 Kamæleon, fra Pink Mule. Håber jeg bli'r tilfreds med den.

Problemet var mere E-juicen, da det lader til at der er mange delte meninger, om hvilke forhandler, der generelt ligger inde med de bedste færdigblandede smage. Dog synes jeg at kunne læse mig til, at der for de flestes vedkommende ikke er den store begejstring for Pink Mule's væsker.... Fejlblandinger, svag smag, m.m.....Det lyder meget som om, at man ved at blande selv, kan opnå ret gode resultater. Men jeg må være ærlig at indrømme, at jeg ikke lige kan overskue at skulle lege den lille kemiker for tiden. Men hvis ellers at jeg glad for min Damper, er det da helt sikkert noget jeg på sigt, vil give mig i kast med.

Nå men det endte så ud i, at jeg bestilte nogle 10ml flasker fra Esug.dk, bla. deres Menthol, Lakrids, og Tutti Frutti. Så dem glæder jeg mig til at prøve! Er der nogle der har erfaringer med E-Juice fra Esug.dk ??
Jeg ryger dagligt omkring de 20 Menthol smøger, så det kunne være interessant at høre, om der skulle være nogle af jer derude, der er "faldet" over et sted, der sælger om jeg så må sige Konge Menthol væsken over dem alle ?

Nå men om ikke andet glæder jeg mig til posten kommer med pakker, så jeg kan få startet noget damperi op, i det lille hjem
Spritex-1970 er ikke logget ind   Besvar med citat