Se enkelt indlæg
Gammel 13-05-2013, 23:02   #27
FibroMcs
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2013
Lokation: Hjemmefra
Indlæg: 723
Styrke: 12
FibroMcs er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af klanst Se meddelelser
Om jeg må nægte at underskrive?????....... Ja hvem fanden skulle kunne forhindre mig i det.....

Jeg må indrømme jeg er dybt chokeret over det du skriver. JEG ER IKKE JURIST, men det der lyder som afpresning med trusler om bedrageri.
Der er regler for underskrift og mangel på samme i forbindelse med samtykke erklæringer, men det er jo i ens egen interesse, at kommunen får så mange oplysninger som muligt.
Det lyder som om de har skrevet et eller andet i din sag, som forhindre dig i, at få den hjælp du er berettiget til, men ved at du har underskrevet, har du erklæret dig enig i det anførte i din sag og kan så efterfølgende ikke få det vendt rundt igen.

Jeg håber du har det på skrift og jeg kunne også godt tænke mig, at du kontakter SR-bistand, for at få klarlagt det spørgsmål helt præcist og ikke lidt come si, come sa fra mig.

Hvis du har det på skrift og SR-bistand siger den er helt gal, så ville det være en god ide, at lave det som et nyt indlæg, for det vil være interessant og se, hvor mange orme der falder ud af træværket.
Jeg tvivler ikke, på at det du siger ikke er rigtigt, spørgsmålet er, kan det bevises og hvormange har været udsat for det, med det mål for øje, at alle kan samle sig i en fælles sag mod kommunen.

SR-bistand; http://www.sr-bistand.dk/

For mit vedkommende har det, at jeg har nægtet at undskrive diverse journaler, planer mm været en del af "bevisbyrden" for, at kommunen ikke vil samarbejde med borgeren, som foreskrevet i loven og at de beviseligt, har truffet afgørelser på et løgnagtigt grundlag. Det har ikke ændret noget i min sag endnu, men når først man står i byretten, så gør mange bække små sagen stærkere.

Jeg vil endnu engang opfordre dig til, at kontakte SR-bistand og lade mig vide, hvad de kommer frem til
Jeg spekulerer selv på om der evt er et eller andet i min sag som g'ør at de ikke kan lide mig...

Og har altid undret mig over hvorfor de nærmest har behandlet mig som en der ikke skulle komme til møder men bare dukke op og presses til en underskrift da jeg aldrig har sagt eller gjort noget, tværtig mod har jeg jo været alt for godtroende og troet de ville hjælpe mig...

Men ja jeg skal bla have skrevet til kommunen om at få ALLE papirer, for de har ikke givet mig alle, der mangler for 6år og det undre mig at de ikke har givet mig dem... må jo være deri de står et eller andet skidt og kanel..

Men vil se hvad de siger sr bistand.. er pt med i lafs, og de sender bisidder med nå¨r jeg er til møde fordi de også syntes min kommunes håndtering af min sag er tvivlsom
FibroMcs er ikke logget ind   Besvar med citat