Se enkelt indlæg
Gammel 05-01-2008, 19:40   #8
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Ida Se meddelelser
Som mange andre kunne jeg godt tænke mig en bedre kondi og lidt mindre på sidebenene i det nye år. Men jeg synes det er svært at gå ned i fitnesscentret med et fysisk handicap. Jeg er ikke så handicappet at det er et praktisk problem – men jeg orker ikke at være den dårligste og skulle holde motivationen alene…Jeg vil gerne gå på et hold hvor de andre har sygdomme eller skavanker – så man måske også kunne grine lidt og holde modet oppe hos hinanden?
Hvordan er det med fysioterapi? Er der nogen der kender reglerne? Hvad gør I med motion/ Træning? Er der andre herinde der kender problemet og har nogen gode forslag? Helst forslag der ikke involverer kommunen - det har jeg ikke overskud til for tiden.
Godt nytår til alle!

I'h da, fy, fy, skamme sig

Det er meget sværere, at gå der ned uden dit handicap - så tag du det bare med dig. Der er nok ingen der hugger det fra dig!

Din motivation skal være, at hvis du er den dårligste - så har du alle de andre dårlige at gå efter, og der finder du dit mål, din motivation.

Du behøver absolut, at være bedre end de andre dårlige. Du skal bare føle, at du fysisk bliver bedre.

Når jeg har trænet/træner så foregår det med min ROLLATOR (Walkman), og en hjælper til, at hjælpe mig ind og ud af maskinerne.

Når nogle modige (jeg er jo handicappet) motionister/sportsfolk har henvendt sig til mig og sagt, at de er dybt imponeret af min træningindsats, så har jeg tit tænkt, at jeg jo bare gør det samme som dem!

Men jo, jeg bliver da glad for, at folk bemærker min træningsindsats - på mit niveau.

Så glem dit handicap (ikke derhjemme) og kom i gang.

Mvh. www.Benny-G.dk
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat