Se enkelt indlæg
Gammel 23-05-2013, 14:18   #406
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.748
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Afgørelse fra Tilsynet Rødovre kommune....

Ref #402

Til Peter

Statsforvaltningen har modtaget din mail af 19. maj 2013, hvori du anmoder om, at tilsynet udtaler sig om Rødovre Kommunes manglende offentliggørelse af sagsbehandlingsfrister, jf. retssikkerhedsloven.

Tilsynet ser på nuværende tidspunkt ikke grundlag for at rejse en tilsynssag, da Rødovre Kommune har oplyst, at den vil tage sagen op til fornyet behandling. Der henvises til § 48 a i kommunestyrelsesloven.

Tilsynet har d.d. videresendt (#402) din mail til Rødovre Kommune, så den kan tage dine bemærkninger med i vurderingen af sagen.

Med venlig hilsen,

Statsforvaltning Hovedstaden

Her er eksempel hvor svært det er! Nu må vi se hvad der sker i fremtiden og hvor lang tid der går.

Jeg kan oplyse at jeg først skrev 2 gange til Rødovre kommune, uden reaktion.

Så skrev jeg i kommunens åbne debatforum til samtlige kommunalbestyrelser medlemmer.
https://www.rk.dk/forum/?tt_board_ui...ash=858d5f37a1

Hurtigt svar fra socialdirektøren. Oplysninger om deres frister.

Hvor jeg gjorde opmærksom på at de skulle offentliggøres og ikke ligge i en skjult skuffe.

Mails frem og tilbage med socialdirektøren

Har nu skrevet til Tilsynet 3 gange og modtaget ovenstående.

Lovgivningen er stadig ikke overholdt i Rødovre kommune.

På den baggrund søger jeg nu 4 medlemmer af K10 der vil hjælpe til da jeg ikke kan overholde mit løfte alene. Jeg starter en ny tråd om nye hjælpere, skriv ikke her hvis du vil hjælpe til.

Så tager vi 1 Region hver, kontrollere alle dens kommuner og taget action.

Triste hilsner
Peter

Sidst redigeret af phhmw; 23-05-2013 kl. 14:29.
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat