Se enkelt indlæg
Gammel 03-07-2013, 19:50   #4
Pip
Jeg bor her på K10
 
Pips avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2011
Indlæg: 3.549
Styrke: 17
Pip er rigtig godt på vej
Vores almene afdeling splittedde den automatisk op i tre dele hvis den oversteg 1000,-

Med den pris for at varme det op, ville jeg klage til uuudlejer og kræve ny isolering, elller jeg ville sige op og finde noget andet, for det er helt ude i hampen..

Jeg har kørt mmmed 17 grader her og det har kostet 1300,,-om m[neden for 100 m2 og det er alt for meget , men din søns tilfælde er da meget værre, medmindre de har haft lalandiatemperaturer...

Hvis det er direkte frra varmeudbyderen, så ring og få en afdragsaftale, ingen af parterne er interesserede i at der lukkes for varmen og ingen får nogle penge.

Ring og sig at der ikke er en kinamands chance for at skaffe de penge med så kort varsel, og at de blivr nødt til at slukke for varmen eller lave en aftale. Det er jo sommer og varmen er ikke nødvendig før til oktober.

Så det værste er vel at de kan lukke for noget han ikke bruger pt.. og så kan han spare op og betale når han har brug for at de åbner igen.

Ok.. man kan ikke redigere og fortsætte fra den androiddims her.. så nyt indlæg.

De må gerne sætte a conto op fra 700 til 1400, da det er et estimeret tal regnet ud fra et faktisk forbrug der er målt.

Og med den efterregning er det sandsynligt nok at det er et realistisk forbrug evt incl plads til at varmeudgigterne i sig selv måske stiger 10 %
__________________
førtidspensionist april 2013...
Pip er ikke logget ind   Besvar med citat