Se enkelt indlæg
Gammel 28-02-2012, 23:14   #3
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg vil tro, at man VIRKELIG skal vise sig som værende stabil arbejdskraft, før end de tager førtidspensionen......

I dag kan man jo som førtidspensionist få oprettet et fleksjob. Og det er nok den vej det vil fortsætte.
Nu har de jo skruet de tiltider urealistiske 12 timer helt ned til 2 timer om ugen - og det er da en begyndelse for en førtidspensionist som har samlet rigelige mængder spindelvæv under armhulerne.

Samtidig bliver et job for førtidspensionister også mere realistisk - de gamle skånejobs var jo nærmest umulige at skaffe, og lønnen var fuldstændig til grin. Nu kommer der mere orden i sagerne sådan som jeg forstår deres oplæg.

Jeg må indrømme jeg er positiv stemt over for reformen hvad angår os der HAR fået tilkendt førtidspension, og hvis reformen bliver en realitet, så vil jeg også selv kraftigt overveje at tage mod det tilbud såfremt min sagsbehandler kan stille garanti for, at jeg kan komme tilbage til pensionen hvis hele ****et ramler....

Men jeg vil mægtig gerne prøve hvis jobbet skulle være der, og det kun drejer sig om ganske få timer. Jeg savner sådan et socialt netværk og følelsen af, at jeg måske kan bruges til noget selvom jeg er meget syg og i perioder er mere død end levende....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat