Se enkelt indlæg
Gammel 01-11-2009, 18:03   #76
Ametyst
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 26-03 2009
Indlæg: 146
Styrke: 16
Ametyst er ny på vejen
overholdes det i sorø?

Håber I kloge vil hjælpe

eks. vedr. manglende genoptræning/ vedligeholdelses.§86

Første henvendelse skete via 2 mails i starten af februar til Socialirektøren som blot slog det hen.

Denne ville pludselig møde mig i forbindelse med et møde hos borgmesteren i marts.
Blev herefter bedt om at udfylde ansøgningsskema, afleveret i marts.

Herefter holdt hen flere måneder med afslag / fnidder indtil Dukh kom med.På trods af min læge støttede mig - så var lægekonsulenten helt imod.

Nyt møde med ledelsen og Dukh deltog 16 / 9.

Blev lovet svar efter 14 dage - der gik 3 uger før skriftligt svar - brevet var dog dateret 29/ 9. heri blev tilbudt nyt midlertidigt genoptræningsforløb. ( 6 ugers ventetid). Forsat afslag på varigt vedligeholdelsestræning der skal ankes til nævn...taktisk så har de jo tilbudt noget efter den lange ventetid.

Endnu et møde 27/ 10. hvor ledelsen og Dukh deltog. Kommunen siger nu at ventetiden er 6 uger fra mødet d. (27okt.) foregik og ikke fra beslutningen blev taget..

jeg syntes i forevejen at elastikken har været strammet tilstrækkeligt i al den tid. Både med ligegyldighed, fejl og kævl.

Et andet problem: ang de møder ser jeg ikke at de klagepunkter jeg har haft, om urigtige beskrivelser i tidligere forløb, og som er nævnt hver gang og som har stor betydning i helheden, ikke er er beskrevet i journalen der står blot at der har været holdt møde.

Forrige gang var det første man sagde at det var besluttet man ikke ville lave referat. I journalen står der omformuleret at det blev besluttet der ikke skulle laves referat - men det var jo ikke til diskussion...Hvordan kan jeg formulerer det i klage. i forhold til notatpligt og §er. Og er det korrekt at man ikke noterer det borgeren er utilfreds med og direkte usande udtalelser.Undskyld men det er så irriterende..

Sidst redigeret af Ametyst; 01-11-2009 kl. 18:09.
Ametyst er ikke logget ind   Besvar med citat