Se enkelt indlæg
Gammel 23-10-2013, 11:29   #1
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.673
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Politikere læs her.

Denne tråd er tilegnet de politikere der skulle forledes til at læse lidt om hverdagen for handicappede.

Når du møder dokumenterede historier, så sæt historien ind her.

Igen debat, men kun historier.

Gigtforeningen skriver:

7 års abejdsprøvning.

http://gigtforeningen.dk/medlemsblad...spr%C3%B8vning

Slagelse Kommune: Det tager tid at belyse arbejdsevnen

"En kommunal psykiater noterer, at Susanne har behov for længerevarende kognitiv psykoterapi.

- Jeg blev rigtig vred, fortæller hun. - Jeg kunne slet ikke forholde mig til konklusionen. Når medicinen virkede, var jeg nemlig i godt humør. Jeg mener selv, at mit humør netop svingede op og ned, fordi smerterne svingede. Men psykiateren mente, at min psykiske tilstand var skyld i, at jeg ikke kunne arbejde på ordinære vilkår. Han antydede, at jeg løj om min sygdom."

"Gigtforeningen har kontaktet Slagelse Kommunes jobcenter, der ikke ønsker at udtale sig om den konkrete sag. Centerchef, Torben Bahn Petersen, siger:

- Vi skal bestræbe os på at have så korte forløb som overhovedet muligt. Jeg synes også selv, det kan være forvirrende med mange eksterne konsulenter i en sag, men vi skal altid være helt sikre på, hvad en borger fejler."

Siden hvornår er det en kommunes ansatte embedsmænds opgave at finde diagnoser??????????????

Hilsen Peter

Sidst redigeret af phhmw; 23-10-2013 kl. 11:34.
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat