Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 28-03-2014, 01:22   #1697
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af jh Se meddelelser
Kender det, jeg havde for nogen tid siden fyldt kurven på en USA side, med den dejligste 250mg/ml base, da jeg skulle til at betale, slog det mig at prisen var i $ og ikke €, så måtte jeg slukøret pænt forlade butikken igen
He he ja det er sg surt...når først man står med hele kurven fyldt med gode billige varer...men da godt du fandt ud af det...

Citat:
Oprindeligt indsendt af jh Se meddelelser
Så er Ekstra Plader Bladet igang igen med mere løgn og "undersøgelser" http://ekstrabladet.dk/kup/sundhed/article2248316.ece
Fantastisk undersøgelse....

Man tager 1000 rygere...og ser hvem der holder op hvis man giver dem en ecig....

Men de rygere man havde taget....ja det var ikke rygere som var interesseret i at stoppe med at ryge...

Må giver ham der siger at det er dårlig forskning fuldstændig ret...

Skulle det have været en retvisende undersøgelse som faktisk skulle sige noget om hvor effektiv en ecig er til et rygestop...

Ja så skulle man nok havde valgt 1000 rygere som faktisk var interesseret i at stoppe med at ryge...

Utroligt så meget lort man skal se på nettet af disse propaganda artikler/undersøgelser....hvis man da kan kalde dem for det...

De er virkelig villige til at gøre hvad som helst for at få folk til at lade være med at dampe...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat