Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 23-01-2015, 21:39   #1863
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Ja de har nogle ret fede nogen...af de "stands/beholder"...

Jeg mangler en holder til en tankbase...sådan en man kan skrue sin base på så man kan arbejde med den..

Jeg har dog flere men de er på størrelse med en femmer eller kun meget lidt større....

Jeg skal bruge en der er større end det...når man skal arbejde med sin base...feks når man skal sætte sine coils på eller man skal stoppe vat i osv...

Der skal være et 510 gevind i så man kan skrue basen fast...og den skal helst være en del større end dem man kan få på størrelse med en femkrone...

Jeg har ledt og ledt men synes ikke rigtig jeg kan finde nogen....så er der en af jer der falder over sådan en så må i meget gerne smide linket her i tråden eller i en privat besked til mig...

I øjeblikket bruger jeg mit ohmmeter som base holder...men kunne godt tænke mig en decideret til formålet...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat