Se enkelt indlæg
Gammel 05-10-2011, 18:00   #10
annech
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2011
Indlæg: 329
Blog Indlæg: 2
Styrke: 13
annech er ny på vejen
Smile

Citat:
Oprindeligt indsendt af tumnus Se meddelelser
Jeg tænker at du skal passe rigtig rigtig godt på dig selv.

Jeg har for nogle år siden været i lignende stuaton - osse i fleksjob - jeg formåede ikke at få sagt fra. Jeg blev kørt ned psykisk, mistede troen på mig selv og det tog mig 4-5 år at komme over.

Få det stoppet lige med det samme - måske fagforen ngen kan hjælpe- kan du ikke gøre noget ved det, må du sygemelde dig - måske du bliver fyret, men alt er bedre end at køre ned med f.eks stress som jeg gjorde
hej tumus og tak for din besked.

alt det du beskriver har du 100% ret i. som sagt" der er jo desværre bare det at min leder er slyng veninder med de andre som jeg ikke helt" kan med. og som sagt" jeg er meget bevidst om at det ikke er mig der har gjort eller sagt noget om nogen. plus det der med at vi jo før har haft en flexjobber der var udsat for det samme. men som jeg også siger til mig selv.. den slags kvinder vil der altid være uanset" hvor man er"
jeg tænker også at,her inden længe skulle der komme det der opfølgnings brev som skal udfyldes med hende,synes du-i at jeg evt. skulle se om der sker ændringer indtil da el. skal jeg snakke med min tillidsrepassant først. el. også vente på det opfølgningsskema kommer. og så be om at han skal være til stede når den skal laves. ??? de er jo ofte nogle luskede nogle bedst som man tror man ser det bedste ved dem. ... du ved nok bag det falske smil" gemmer der nogle gange mere end man regner med. og jeg er jo utrolig" glad for mit job. som jeg har talt med en profesionel" psygolog om.
hvad ville du gøre ?? bide i det sure æble og bare indvendig tænke.. dumme kællinger, for det er jo ofte dem der har det mest dårligt,vil lade det gå ud over andre for at hævde sig selv.. for som du sikkert ved hænger flexjob ikke på træerne. DESVÆRE. jeg håber jeg hører fra dig

mange knus Anne..
annech er ikke logget ind   Besvar med citat