Se enkelt indlæg
Gammel 10-01-2014, 08:27   #16
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af susa0708 Se meddelelser
.Men kan jo godt høre, at det helvede folk er igennem, skal man forsøge at holde sig helt ude af, så længe man overhovedet kan rejse sig op..
Mange tak for jeres svar
Stor misforståelse.

Uanset hvor besværligt dette system er, så er din vigtigste opgave, at passe på dig selv.

Kampen med systemet bliver ikke lettere af, at du venter, måske nærmere tværtimod, og i mellemtiden har du fået det værre fysisk, så dit overskud til, at tage kampen er blevet mindre.

Jo længere du venter, jo flere reformer kan der nå at komme, med div. stramninger o.l., så det blot bliver endnu sværere, at komme igennem med noget som helst.

Og du skal endelig ikke tro, at der er nogen, der står klar til, at takke dig for, at have holdt ud så længe som du har gjort.

Det eneste du får ud af at vente er, at du smadrer dit eget liv totalt. Så den dag du endelig har fået afsluttet en sag i kommunen er der en vis sandsynlighed for, at du ligger i din seng 24/7 p.g.a. totalt invaliderende rygsmerter.


Jeg har selv problemer i lænden (ikke discusprolaps), og da jeg kom på internettet kunne jeg læse om mennesker med samme ryglidelse som min egen, som var totalt invaliderede, lænket til deres seng det meste af døgnet, afhængige af andre menneskers hjælp.
Disse mennesker havde været opereret flere gange, og havde kun fået det værre, til sidst turde lægerne ikke operere mere.

Alt dette, udelukkende fordi de havde en stærk arbejdsidentitet og ville klare sig selv.

Da blev jeg bekræftet i, at jeg havde gjort rigtigt i, at sige stop i tide.

Jeg er på fp, og min ryg er ikke problemfri, men jeg har et liv, og jeg er i stand til, at være der for mine børn.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat