Se enkelt indlæg
Gammel 15-05-2010, 16:55   #3
ace dk
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-06 2009
Lokation: et sted i dk.
Indlæg: 712
Styrke: 15
ace dk er rigtig godt på vej
jeg har trænet vagt/politi-hunde, i mange mange år......

da min gamle schæfer, ikke syntes den ville fylde 13 år.... og dermed stemplede ud herfra denne jord. skulle jeg jo have en ny.... MEN MEN MEN ...

da havde de lige kørt en tv udsendelse, der hed politimanden laust og hvalpen cato (skide godt tv forøvrigt).

men med det til følge at en ny hvalp skulle koste 10-15000.-

hvis standarden skulle holdes..... det ville jeg bare ikke give, så nedtrykte ace, kørte hjem med uforettet sag.......

kiggede dog lige i ugeavisen, og så der var lab: blanding til salg for en plovmand.... min avisdelerske samt hendes døtre sagde.... nej nej nej det vil du aldrig blive tilfreds med.....

men jeg kørte ned og beskuede udvalget... og tænkte why not..... jeg vil sku prøve og lave en "hjælpehund" til handicappede...... lidet skulle jeg ane at hunden skulle blive min "egen brugshund".... men trænet fik jeg gutten ... med det resultat at han nu samler selv den mindste tabte del op fra gulvet, tager tøj ud af vaskemaskine etc etc etc..... har ALDRIG snor på når vi går tur........

henter cola til far i køleskabet .... og jeg kunne blive ved.........

det jeg prøver og sige med denne ROMAN er, at uanset om du kan få støtte eller ej, så gå roligt igang..........

jeg kan kun sige det er den nemmeste hund jeg har trænet op (og jeg tror jeg har trænet en 15 20 stk)......

og dette formidable dyr kostede den fyrstelige sum af 500.- i indkøb..... tilskud til foder... NAAAAAARJ... det behøves ligepludselig ikke, da det er min kærlighed i top 5 vi taler om....

mvh eders ace dk ekspert i søde eventyr... som er sandfærdige og uden overdrivelse
ace dk er ikke logget ind   Besvar med citat