Se enkelt indlæg
Gammel 27-02-2011, 19:29   #29
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Carmen Se meddelelser

P.S. Du har været ude for et "hold up", det var dog voldsomt, DET tog psykologen heller ingen notits af?
Nej det var ikke lige det,jeg sad i en bus ca i midten der sad to i den anden side og oppe ved shaufføren,og best som jeg sad i mine ejne tanker står der en lige foran vinduet ,bussen stod stille og ventede på at kunne køre,han stod bare der og pegede på med en 9mm med et sygt stenansigt-tiden ståd helt stile jeg ved ikke helt hvor læng,men totalt rystet,løber jeg op og råber hende,kan du ikke bare køre NU,hun spøre vil du af-og jeg for sagt noget med nej for H...... kan du ikke bare køre og så kørte hun,jeg sad og stortude,fik en klenix af hende og skulle af ved næste stop.

Jeg skulle ikke længer løb nærmest til en jeg kende i nærheden af minbopælen.

Jeg ville ikke melde det og tænte de andre åbenbart ikke havde set noget.

Sener blev jeg ringet op af politiet,men jeg sagde jeg ikke ville medvirke til noget-jeg trude med at jeg ville få hukomelse svigt hvis de forlangte det-og jjeg slap.

Men han havde viftet videre hen af gaden med pistolen,jeg fik afvide at chaufføren ikke havde set ham,kun det unge par,men de havde grint og trode det var en lejetøjs en.

den hendelse har jeg selv rystet af mig,men jeg er da opmærksom hvis der er nogle der liner eller bare tager sig til inderlomme lige inden de pasere mig-så tænker jeg da hvad nu.men uden at gå i panik.

Jeg har min læge med i alt hvad jeg slås med ,der er bet om status erklaring,ved ikke om nogle ser den inden jeg kommer ud i noget.

Jeg vil ikke syge meldes-for et eller andet sted så er det her jo bare mit liv,og mine resurser,og så må de jo bare vudere det der er at vudere på.

Jeg strammer mig an og gør detjeg kan,men kan godt mærke at jeg er s-- godt træt af det hele.

og jeg kan mærke at jeg har siddet for meget på nettet i weekenden også.
Jeg har foktisk ikke oplevet noget-men jeg har fået en mase ider til hvad jeg skal og må gøre for at komme vidre.

Tak til jer alle samme for jeres indput .

Og undskyld-alle de indlæg der ikke hænger sammen,kunne ikke fatte mig i korthed.
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den

Sidst redigeret af Webmaster; 22-06-2011 kl. 17:29. Årsag: 2 indlæg lige efter hinanden lagt sammen til et
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat