Se enkelt indlæg
Gammel 06-04-2010, 13:32   #8
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Det kommer da and på hvad det er, fx at stå i Røde kors (ell) forretning, hvor det i forvejen er ulønnede frivillige (gamle damer, sorry ikke for at støde nogle) om det er folkepensionister eller om det er KHJ´ere, kan det ikke gøre lige meget?

Eller som her, hvorfor ikke sætte KHJ´ere til at fylde sandsække ved stormflodsvarsæl, de kan da lige så godt gøre det som jeg gemalen og co kan stå og gøre det ulønnet, og det s q da menings fuldt, det med til at rede menneskeliv (ok beskytte mennesker) hvad kan være meget mere meningsfuldt end det? om end det er slave/molbo arbejde, så sys vi faktisk det er meget meningsfuldt, det sågar arbejdsrelateret... stå ved et samlebånd med en omgang EGA-arbejde.
Lige så kunne vi skam godt bruge en rengørings m/k, hvis vi ikke selv gør det, så bliver det bare ikke gjort, en ting er sikkert vi betaler os ikke fra det (beredskabet altså) det er vores egen hovedpine at få klaret, så hvorfor ikke sætte en kommende potentiel rengørings ass til det?
Det skal jo gøres / bliver gjort, om det er frivillige eller om det er KHJ´ere, der gør det, er i bund og grund lige meget (ud over at det giver de frivillige mere fritid)

Jeg ved godt at det ikke helt er det Mette mener, hun er ovre i noget fabriks samlebånds aktigt, det er jeg så men godt klar over, og der har jeg altså også meget svært ved at se hvordan det skal spænde af uden at nuppe jobs andre steder fra, fx det hun nævner med at vaske tøj, jamen hvad så med div vaskerier og renserier??? desuden er jeg helt sikker på at dem der arbejder der, er super glade for at få af vide at de har et job som absolut intet er værd, at de faktisk ikke burde få andet i løn end en skallet KHJ.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat