Se enkelt indlæg
Gammel 07-09-2015, 11:42   #8
MistyMiss
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-06 2015
Indlæg: 3.195
Styrke: 13
MistyMiss er ved at flytte ind på K10MistyMiss er ved at flytte ind på K10
En lille "update":
Jeg har lige snakket med min sagsbehandler. Hun misforstod vidst lidt i starten, og troede at jeg havde gjort et eller andet ulovligt, men blev mere rolig da jeg fik uddybet det.

Vi blev enige om at vi lidt håber på at jeg bliver fritaget. Hvis jeg ikke gør, så håber vi at den bostøtte jeg snart får, kan hjælpe mig med at blive forberedt/klar, til at kunne tackle det, og klare opgaven godt nok.

--

Angående udtagelse til grundlisten, nævnte en at de nogen gange brugte fagforeningslister til at udvælge folk. Nu ved jeg ikke hvad de ellers bruger til det, men kort sagt: det er ikke nødvendigvis noget man selv har sagt at man gerne vil.

Nu gentager jeg lidt mig selv, men jeg forstår godt undren, da jeg måske kan have sat mig selv i situationen.
Jeg mindes helt ærligt ikke at have tilmeldt mig nogen grundliste.
Hvis jeg har, kan det sagtens have været for 5 år siden, hvilket var før jeg kom ind i det kommunale system. Jeg har de sidste 4½ år været på kontanthjælp og behandling, så erindringen om at have "tilmeldt" mig, kan sagtens være forsvundet i alle de bekymringer det kommunale system fører med sig.

Hvis jeg havde vidst/husket det, havde jeg med stor sandsynlighed prøvet på at komme af listen igen.

Men nu må jeg se hvad der sker, og håbe på det bedste. Om det så bliver fritagelse eller at skulle gøre mit bedste for at være ekstra forberedt, så må jeg tage den derfra.

-

Jeg håber stadigvæk på at nogen kan komme med erfaringer mht at være nævning/domsmand med en funktionsnedsættelse
MistyMiss er ikke logget ind   Besvar med citat