Emner: Oversættelse
Se enkelt indlæg
Gammel 20-12-2013, 11:37   #9
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.773
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Pas på, gamle...

Kære FrontierDK

fordi du har valgt at fortsætte : "Sålænge jeg kan få hverdagen til at hænge sammen har jeg ingen problemer i at tage det. Det eneste der generer mig er omkostningerne til medicin..."

Du kan ikke fortsætte med at tage Ketogan, udelukkende for at få overskud til at udfører dit job.

Om kort tid, muligvis efter forår og sommer hvor du kommer ind i en god periode, fortsætter du med at have problemer. Så skal du have større mængder af Ketogan for at holde den samme smertedækning.

Jeg ved hvad jeg taler om , da jeg selv er på nedtrapning 3 - 4 om året og er en §4 patient. Ketogan løser ikke dit problem i al fremtid.

At du ikke træner din ryg korrekt og jævnligt, 2- 3 X ugen, er ikke fornuftigt.

Men vend tilbage når du har modtaget den korrekte beskrivelse af MR-scannings beskrivelsen.

Er du alene eller samboende med en anden der er i arbejde?

Er du over eller under 40 år?

Held og lykke.

Bedste hilsner

Peter

Det er vigtigt for mig at tilkendegive at jeg ikke anbefaler dig at gå imod hverken læger eller andre sundhedspersoner`s råd, men jeg råder dig til at få viden om din egen situation og handle derefter, gerne tidligt i dit rygproblem.

Sidst redigeret af phhmw; 20-12-2013 kl. 13:26.
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat