Se enkelt indlæg
Gammel 08-02-2008, 23:54   #14
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af bettina Se meddelelser
Hej Hejdien

Har lige sendt en mail og der er lidt svar på noget af det du spørger om.... mht til aktieindsigt har jeg også fået det.... det tog så halvanden måned. !!... og alle de gange jeg har haft ringet og bedt om at blive ringet tilbage,- hvor hun har lovet at ringe tilbage.- De gange hvor vi har været nede og banke i bordet er overhovedet ikke nævnt. !!!. Det har de pligt til!!!...
I kan faktisk selv skriver datorene og hvem i har snakket med, samt oplyse at det ikke er nævnt i sagen og dermed er notat pligten ikke overholdt og så kan i forlange at det lægges ind i din mappe ....

Det gør nok ikke den store forskel lige nu, men skulle det ske at du fik afslag på hvad de nu bestemmer sig for at du skal indstilles til, kan det være med til at gøre anke instansen opmærksom på at de har nogle problemer med at overholde lovgivningen ...


Citat:
Hvor er det træls, at de kan bryde den ene lovgivning efter den anden.!! Jeg forstår slet ikke hvordan det kan lade sig gøre.
Nej du er godt nok ikke den eneste der undre sig , det værste at man blive ved med at blive forbavset når der kommer en ny sag op til overfladen, for man kan vitterlig ikke få ind i sit hoved at dem der skal varetage vores interesser hvis og når uheldet er ude, kan handle på den måde .....

De kommunalt ansatte burde være vores bedste allierede og ingen regner med at det viser sig at være omvendt...

jeg ved at de er udarbejdet, stressede og hvad der ellers er, men jeg kan bare ikke se det som en undskyldning...

De har jo al mulighed for at råbe op og fortælle hvordan det forholder sig og selv om man har meget arbejde og er stresset så burde man da stadig have et moral kodeks og etik tilbage ....


Citat:
Overvejer kraftigt at sende det ind til operation x. Men skal lige have det vendt med Carsten.
Det syntes jeg du skulle gøre jo flere der gør opmærksom på deres sager jo større chancer er der for at de gider at høre os ....

Citat:
Hejdien.... må man spørge hvad der er sket med dig?... Og hvor du er henne i systemet.?..
jeg har såmænd bare været i skoven på et eller andet tidspunkt

Har diagnoserne borrelia (skovflåt bid) været udsat for massiv forekomst af skimmelsvamp i en bolig og har stress ...

Derfor er jeg visiteret til fleksjob, jeg er så en af dem der er kommet rimeligt nemt igennem systemet, dog nåede jeg at falde for sygedagpenge grænsen så jeg røg på kontanthjælp, og har derfor været på kontanthjælp i 4 år uden at komme bare nær et fleksjob , fandt selv et for 1½ år siden , men ikke det rigtige (men hvad man tager alt for at komme væk fra kontanthjælp) men det kostede så også i sidste ende , da jeg efter et år blev syg igen og ikke kunne arbejde mere, så nu er jeg langtids sygemeldt og er på ledighedsydelse i mens.

Men jeg har heldigvis aldrig været ude for den mistænkeliggørelse som mange andre her på siden har ....

Lige nu går jeg og venter på sygeopfølgning, det har jeg gjort siden september så jeg er langt over tiden for den første opfølgning ...


Men har besluttet mig for at det ikke kommer til at hidse mig op, der er så meget andet her på siden som jeg kan hidse mig op over

Så jeg har bare kort og godt skrevet til min kommune at da de nu har aflyst 6 samtaler med mig i forbindelse med opfølgning så vil jeg meget gerne have at de skriver til mig at de er klar over at ansvaret er deres og deres alene og at det ikke kan komme tilbage og ramme mig, og det har de så gjort....

Så lige nu venter jeg bare stille og roligt på mit næste hospitalsbesøg i april og ser hvad der sker og håber at jeg snart er rask nok til at raskmelde mig og finde mig et nyt fleksjob ....


Jeg håber at du snart får lidt afklaring på din sag det kunne jo godt se ud til at der er ved at ske lidt og der er ved at komme lidt skred i sagerne .....

Ellers er der ikke andet at gøre end at blive ved at presse og presse og en rigtig god ide er at skrive i stedet for at ringe , og tag en optager med til alle møder for de husker ikke så godt på kommunerne ( det er nok alt det stress )

de ender sgi nok som flekser hele bundet
  Besvar med citat