Emner: skulderskade
Se enkelt indlæg
Gammel 10-05-2015, 11:12   #15
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af beth57 Se meddelelser
har prøvet zoneterapi uden den store virkning og tager både magnisium og molo col for maven da den giver problemer både på grund af alt det medicin jeg prøver og for lidt bevægelse
Hvis du stadig har fordøjelsesproblemer, selvom du bruger Movicol (jeg tror det er det du mener ), så kan jeg anbefale dig, at prøve, at tage nogle bitterstoffer, f.eks. Bitterstern http://www.helsebixen.dk/shop/bitter...FaUNcwodriIABA

I min. 10 år gik jeg rundt og havde det mere eller mindre skidt, i lang tid troede jeg, at det var en psykisk reaktion på min kamp med det sociale system, men efter næsten et år på fp var problemerne der stadig.

Derpå fulgte en lang periode, hvor jeg prøvede mig frem med div. mere eller mindre alternative ting og sager.
I efteråret 2013 var jeg blevet obs på, at især hvedemel og mælkeprodukter gav forstoppelse, så i ca. 3 mdr. undgik jeg (næsten) disse ting. Hver dag tog jeg Moxalole (som vist er nogenlunde det samme som Movicol) efter forskrifterne, spiste ca. ½ kg råkost, spiste grøntsager til aftensmaden, spiste rugbrød, og knækbrød bagt med rug, og 1-2 portioner sveskegrød. Og alligevel var min fordøjelse særdeles træg, et måltid som indeholdt hvedemel og mælk (f.eks. gullash med kartoffelmos) gav total forstoppelse.

Nu har jeg brugt Bitterstern siden slutningen af februar i år, og jeg kan spise ALT uden at få forstoppelse, min mave har aldrig fungeret bedre end den gør nu.

Jeg har skrevet en del om mine erfaringer i denne tråd:
http://www.k10.dk/showthread.php?t=2...ghlight=bitter

Hvis du bruger svage opioider (f.eks. dolol, tramadol o.l.) så kan du søge om enkelttilskud til f.eks. Moxalole, så du får tilskud til det. Tilskuddet skal søges via din læge, og er nærmest en formssag.


Smerter/spændinger i skulder/nakke-området kan have en sammenhæng med fordøjelsesproblemer.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.

Sidst redigeret af Vovse; 10-05-2015 kl. 11:15.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat