Se enkelt indlæg
Gammel 12-01-2010, 02:28   #164
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Zuza ha ha ha den var for oplagt den her , har sendt en mail afsted til manden


Citat:
jeg kan læse her http://avisen.dk/agenter-udspionerer...te_117374.aspx om jeres mystery citizen som måler servicenivauet ude i kommunerne , men lad mig dog helt sådan på et helt nede på jorden plan forslå dig at kigge ind på hjemmesiden www.k10.dk

Der er lige ved 4500 bruger af systemet (handicappet og syge) som tit og ofte bruger både borger service og andre service på kommunerne ved at kaste et blik derind vil du ved selvsyn se at der ikke er nogen problemer med ulighed i service niveauet på de forskellige kommuner , vi er godt repræsenteret fra hele landet , og vi har konstateret så meget ingen forskel i service , den er lige dårlig i øst som i vest ..

love overholdes ikke svarfrister overholdes ikke aktindsigt overholdes ikke opfølgning overholdes ikke , du vil også kunne se her at ikke mange kommuner gider gøre sig den uljelighed at offentliggøre sagsbehandlingsfrister som de skal i følge retssikkerhedsloven §3 stk 2

Når det en sjælden gang lykkedes at få en kommune til at gøre det så kan man være sikker på at der er skiftet side igen inden for et par måneder så borgerene igen skal lede og håbe på at finde de famøse sagsbehanlingsfrister og når man så beder borgerservice om at få dem igen eller få sat dem på kommunes hjemmeside igen så lyder svaret hvem gav dig dem sidst ..

Så alt i alt dårlig service ulovlig service og umenneskelig service , mange gange en service som forvirre mere end den gavner , og det i en grad så ganske almindelige borger med handicap og sygdom må ty til en privat hjemmeside for at få den hjælp som de har krav på ved kommunen ,,,, så på den gamle skala vil karakteren nok være 03 beklager ....


Men skal i bruge mystery citizen så kan jeg da stærkt anbefale nogen af alle de ledige flekser som ikke kan få den hjælp de har krav på ved jobcenterene



siden for borgeren i klemme i systemet ...
Hvorfor dog bruge penge på at ansætte mystery citizen nååå jo hvorfor skulle man dog høre på brugerne af systemet
  Besvar med citat