Se enkelt indlæg
Gammel 22-11-2020, 10:36   #709
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Kio Se meddelelser
Til Vovse
"Ingen er forpligtiget ud over egne evner"
- Preben Møller Nielsen

"Imod Dumhed kæmper selv Guderne forgæves"
- Min Mor

Hvis vi alle "talte" og skrev som dig Vovse, og tit Peter, han står så frem offentlig som en sand Frihedskæmper modsat dig, der gemmer der som en kujon anonymt bag en skærm, så ville der INTET ske...

Du har 'været' på i mine tråde tit, kun med latterlige bemærkninger, og så som her, en røvslikkende bemærkning til Peter, og sinuere at jeg er lige modsat...

Hvor mange medborgere har du som bisidder og partsrepræsentant hjulpet igennem til en FTP?


Det er ikke for sjov skyld at min chef Ulf Harbo skrev jeg var "Enfant terrible" var ment i Voksent Betydning, en person som IKKE er bange for at skrive, og ikke mindst SIGE hvad jeg mener, (ikke hvad jeg TÆNKER) så alle første gang forstår det...

Du udstiller blot her igen hvilken Kujon du er som gemmer dig bag djøfferiske, Politisk Korrekt, tvetydigt, Empatisk, Imødekommende, ansvarfralæggende falsk KÆRLIGT DoubbleSpeak, NewSpeak eller NPM sprog, også kaldet Bulshitt-kulturen, dokumenteret.
Jamen mange tak da.

I starten fulgte jeg faktisk med i din tråd fordi du havde en god pointe, og jeg gerne ville støtte op omkring dig.
Men efterhånden som dit sprogbrug blev mere og mere grimt gav jeg op, jeg mistede simpelthen respekten for dig.

Min erfaring er, at man bedst får ting igennem hvis man formulerer sig i et ordentligt sprog. Og med "ordentligt sprog" mener jeg sådan set bare, at man dropper alle skældsord o.l. Det kan kræve lidt tilvænning, men er egentlig ikke så svært.

Jeg har hjulpet rigtig mange mennesker i tidens løb, ikke kun til at komme igennem systemet, men også med ting, der har kunnet hjælpe dem helbredsmæssigt.
Det er mange år siden jeg stoppede med at tælle.


Pt bruger jeg de fleste af mine kræfter i min boligafdeling, som er igang med en meget stor helhedsplan, hvor det bl.a. udelukkende er min skyld, at vi ikke skal slås med nogle dårligt indrettede køkkener de næste 20+ år (indtil der næste gang skal nye køkkener ind).
Og disse ting var jeg ikke kommet igennem med overfor projektleder, byggechef m.fl. hvis jeg havde talt "lokumssprog".
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat