Se enkelt indlæg
Gammel 20-11-2020, 00:15   #708
Kio
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2009
Lokation: København
Alder: 59
Indlæg: 968
Styrke: 0
Kio er ny på vejen
Svar til phhmw & Vovse



Peter, du var den første der kom med et kompetent svar i 04-02-2009, og jeg har fulgt dig siden.

Jeg har så selv gjort mig mine personlige erfaringer fra dette sataniske fascistiske system, og nu her for nylig for 3 gang med retssystemet...

Jeg har igen lige været i Retten med vores (ForRetssikkerhed.dk) erstatningskrav imod københavns kommune... og så var der en person en gang der sagde til mig (min Mor vist): "Hvis man ikke kan sige noget pænt, så det mange gange bedre at holde sin kæft."

Kort: og jeg kan her igen i time- og dagevis bruge tid på at offentliggøre med dokumentation, incl mine bemærkninger til hvad der foregik her... en Dommer som ikke overholder loven... og du kan INTET gøre... Og det gælder også de 2 §119a KRÆNKELSES sager hvor Dommerne IKKE forholde sig til at det jeg har sagt og skrevet rent faktisk er sandheden......

Fascister hele flokken og direkte forbrydelser imod menneskeheden...
Sådanne personer kan jeg ikke have respekt eller tale PÆNT til..

Plumråddent og korrupt Retssystem.
Og igen Politikerne ved det...
Og der sker INTET..
For mig siden 2011...


Min Røv er så sikret i dag, men dem jeg hjælper som Bisidder og Partsrepræcentant incl tusindevis af andre medborgere blive skam-pulet af disse SB som ved de IKKE står personligt til ansvar over for loven... som du ved Peter...

Og så kommer denne PlanDemi af en influenza virus, så kan jeg bare fornemme med mit BullShit-barometer mod Systemet og disse rådne hykleriske løgnaktige sexuelt afsporede Pædofile- og Pædofil-accepterende Politiere at noget er Galt... og det var der.... Dokumenteret nu flere gange.

Til Vovse
"Ingen er forpligtiget ud over egne evner"
- Preben Møller Nielsen

"Imod Dumhed kæmper selv Guderne forgæves"
- Min Mor

Hvis vi alle "talte" og skrev som dig Vovse, og tit Peter, han står så frem offentlig som en sand Frihedskæmper modsat dig, der gemmer der som en kujon anonymt bag en skærm, så ville der INTET ske...

Du har 'været' på i mine tråde tit, kun med latterlige bemærkninger, og så som her, en røvslikkende bemærkning til Peter, og sinuere at jeg er lige modsat...

Hvor mange medborgere har du som bisidder og partsrepræsentant hjulpet igennem til en FTP?


Det er ikke for sjov skyld at min chef Ulf Harbo skrev jeg var "Enfant terrible" var ment i Voksent Betydning, en person som IKKE er bange for at skrive, og ikke mindst SIGE hvad jeg mener, (ikke hvad jeg TÆNKER) så alle første gang forstår det...

Du udstiller blot her igen hvilken Kujon du er som gemmer dig bag djøfferiske, Politisk Korrekt, tvetydigt, Empatisk, Imødekommende, ansvarfralæggende falsk KÆRLIGT DoubbleSpeak, NewSpeak eller NPM sprog, også kaldet Bulshitt-kulturen, dokumenteret.

Hvis Folk ikke får en spark i Røven og vågner op og Ser hvad der foregår, så sker der intet... Vi er nødt til at have nogle sande frihedskæmpere der tør stå frem og kæmpe kampen, dem er der ikke for mange af...

------------------------
"Enfant terrible" er fransk og betyder "forfærdeligt barn". Et enfant terrible er et barn med en udpræget ukonventionel opførsel eller tankegang, som er pinlig for omgivelserne.

Udtrykket anvendes sjældent om børn, men om voksne, som provokerer bevidst eller ubevidst.

Mange kunstnere er i tidens løb blevet betegnet som enfant terrible, når de har sprængt de rammer, deres kunst var begrænset af. Ofte er de blevet skabere af nye stilarter.


Se også
Teenager
ADHD
Provo
https://da.wikipedia.org/wiki/Enfant_terrible
------------------------

Jeg er så ikke den eneste IDIOT der kan se hvad der foregår...

Der er mange der er ved at 'vågne op' af deres Zombie-tilstand.

Sidste fredag var der en 1-2000 medborgere derinde og larme, jeg optog det hele..
------------------------
Lørdag d 21 nov 2020

DEMO: FOLKESTYRET HYLDER GRUNDLOVEN! (København & Aarhus)

Offentlig · Organiseret af Oprør fra Landet

lørdag kl. 12.00-14.00
2 dage fra nu · 7–10°C Regnbyger

Langelinie, 2100 København Ø, Danmark
Vis kort
Arrangeret af Oprør fra Landet

PRESSE-KONTAKT
Jeppe Søe, Thrane Media – mobil 22155541 – mail [email protected]

FØLG INFO PÅ WWW.FOLKELIGHED.DK

Stor demonstration i København og Aarhus imod magtmisbrug, manglende respekt for grundloven, demokratisk underskud - og for folkestyret!

Corona-epidemien krævede i begyndelsen hurtige beslutninger - i en grad, der ikke hidtil er set i vores fælles danmarkshistorie. Vi lærte ord som forsigtighedsprincip og forsamlingsforbud - og det samfund, som vi kender og har opbygget sammen, blev politisk lukket ned. En særlov blev vedtaget af et enigt folketing, der gav ultimativ magt til regeringen - og samtidig satte demokratiet og folkestyret på midlertidig pause.

Nu kræver folket medbestemmelsen tilbage.

Der skal være tid til at lytte, tid til at undersøge tingene til bunds - så der kan træffes meningsfyldte beslutninger. Vores demokratiske samfund skal ledes demokratisk.

Det ønsker regeringen ikke. Regeringen har fremsat en ny epidemi-lovgivning, der giver politikerne uindskrænket magt. Der udmeldes grundlovsstridige beslutninger og hæren sættes ind for at hjælpe myndighederne med at gennemføre ulovlige beslutninger. Selv når det går op for regeringen, at en ordre er ulovlig, fastholder de den.

Det har været dyrt - især på det menneskelige plan. Et erhverv er væk - og mange andre erhverv og mennesker lever i uvished for deres fremtid, når folkestyret er sat ud af kraft. Folket har ingen indflydelse på, hvilke beslutninger der dikteres fremover under den ønskede epidemilov. Det føles fremmed og usikkert.

Vi skal udvise politisk tillid til de mennesker vi har valgt, men det kræver, at alle bliver hørt og medinddraget i disse alvorlige beslutningerne. Nu vil vi høres!

Demonstrationen har deltagelse af en lang række erhverv, organisationer, borgere og folkelige bevægelser. Vi kræver fungerende folkestyre.

Demonstrationen er upolitisk. Ingen organisation står i spidsen for arrangementet. Det er folkets stemme og folkestyrets demonstration.

- I N F O -

WWW.FOLKELIGHED.DK

Deltagere: Folkestyret er folket. Vi håber på at hele folket, trods forskellighed, møder op og hylder den grundlov, der er vores fælles fundament - uanset hvad din baggrund er.

Pris: Deltagelse er gratis. Bidrag indsamles via crowdfunding - se hjemmesiden. Der sælges ikke mad og drikke. Vi opfordrer til, at man støtter det lokale erhvervsliv i disse coronatider. Vi håber alle får en god dag.

Covid19: Vi opfordrer til, at myndighedernes anbefalinger følges. Demonstrationer er generelt undtaget fra restriktioner MEN vi opfordrer alle til at holde god afstand og generelt til sund fornuft og påpasselighed.

Vi opfordrer regeringen til at holde loven - derfor vil vi selvfølgelig også selv overholde den. Sæt dig derfor ind i eventuelle regler og lad demonstrationen foregå fredeligt!

https://www.facebook.com/events/2306768069469910/







PS: Jeg kunne blive ved, men mange medborgere aner INTET om grundloven og hvordan systemet hænger sammen...

Det har bl.a. Martin Tisvilde og Falke Thue Mikailsen mange gange fortalt og dokumenteret, men når folk ikke sætter sig ind i lovene eller kan se hvad der foregår, så kommer der et inkompetent røvslikkende svar som her fra denne anonyme "Vovse"

Kom i gang med at finde ud af hvad der foregår eller hold din kæft... man er simplenthen omgivet af idioter, satanisker, sexuelt afsporede og pædofile fascister Politikere, Røvslikkere og Politiske medmøbere i denne verden...

https://www.youtube.com/results?sear...artin+tisvilde
https://www.youtube.com/results?sear...thue+mikailsen

1 MAJ 2020 FÆLLEDPARKEN - PART 3 (FALKE THUE MIKAILSEN FULD TALE)
Links til verificering under videoen KOM I GANG...
https://www.bitchute.com/video/WXCCTKaVzyrq/



FALKE THUE MIKAILSEN, ER VORES DRIKKEVAND GIFTIGT?
Links til verificering under videoen KOM I GANG...
https://www.bitchute.com/video/inONIN9P3Xop/

Eller det er måske ikke RELEVANT at vores drikkevand er dybt giftigt og giver jeg ved ikke hvor mange sygdomme...?



AFSLUTNING. OBS" man SKAL IKKE have bundbind på...

Hver gang I går ud af døren i samfundet, bombarderes Vi med skifte hvor der skrives løgnagtigt:

DU SKAL HAVE MUNDBIND(BLE) PÅ...

Det er direkte løgn, folk blive manipuleret med dagligt...
Ligesom det gamle ordsprog, at hvis man tit nok får af vide at Månen er lavet af ost, så tror man til sidst på det.

De hedder Massemanipulation eller MKUltra og det er forgået i hundredevis af år. Google det.

Der skulle stå sandfærdigt noget alá

DU SKAL HAVE MUNDBIND, PÅ HVIS DU IKKE ER UNDTAGET.."

Her er loven/anvisningerne vi skal føle

https://www.sst.dk/da/udgivelser/202...offentlige-rum

Hvem er undtaget for anbefalingerne om brug af mundbind?

Et mundbind må ikke medføre betydeligt ubehag for bæreren eller påvirke funktionsevnen. Mundbind skal som udgangspunkt kun bruges af personer, der forstår at bære det korrekt og selv kan tage det af og på.

Sundhedsstyrelsen har vurderet, at følgende personer kan undtages for krav om brug af mundbind:

Børn under 12 år.
Personer med fysiske eller mentale forhold, som forhindrer korrekt brug eller forhindrer udførelse af vigtige funktioner, fx mundbetjent kørestol.
Personer som har betydeligt ubehag ved brug af mundbind, fx personer med hudsygdom, vejrtrækningsbesvær eller angst.
Husk, at der kan være en god grund til, at en person ikke bærer mundbind, og at årsagen ikke altid er synlig.

Der skal ikke forelægges dokumentation, som fx en lægeerklæring, for at en person af den ene eller anden grund ikke kan anvende mundbind eller visir, og der skal ikke påkræves et krav om dette, hverken i kollektiv transport, på restauranter, butikker mv. Personer, der af ovenfor nævnte grunde ikke kan anvende mundbind eller visir må ikke bortvises eller blive nægtet adgang.


Læs pjecen: Sundhedsstyrelsens gode råd: Brug af mundbind

https://www.sst.dk/da/udgivelser/202...offentlige-rum

Direkte til PDF:
https://www.sst.dk/-/media/Udgivelse...89FB5CC98A8D09



Jeg er selv vågnet helt op eller 11 marts hvor DAnmark blev lukke ned,
HVILKE MYNDHEDER ANBEFALEDE AT LUKKE DANMARK NED???

Det vil Fascisterne ikke svare på. DOKUMENTERET:

LYVER POLITIKERNE STADIG SÅ DET BASKER? HER ER ENDNU ET BEVIS...
28 maj 2020. Debatten: Coronakrisens pris

På direkte TV forsøgte Clement i ti minutter at få svar på ét spørgsmål fra S-ordfører: Igen og igen prøvede »Debatten«-vært Clement Kjersgaard at få Socialdemokratiets politiske ordfører til at svare på et konkret spørgsmål om sundhedsmyndighedernes anbefalinger i forhold til nedlukningen af Danmark.Hvorfor vil De ikke fortælle, hvilke myndigheder der har anbefalet 'nedlukning' af Danmark?

Åbenlyst svar: #WHO #BigPharma #BillGatesFoundation #GAVI #ClintonFoundation #ID2020 #RFID #Vaxxed #Vaccination #Pizzagate #Pædofil
https://www.bitchute.com/video/oC0Q3cnKXiei/
Kio er ikke logget ind   Besvar med citat