Se enkelt indlæg
Gammel 15-02-2012, 16:23   #9
Mr. Bean
Banned
 
Tilmeldingsdato: 11-02 2012
Indlæg: 140
Styrke: 0
Mr. Bean er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Thomas1981 Se meddelelser
Ja det er den omvendte (af min) verden, at blive tvunget på pension.

Det er egentlig rart at høre at nogen i den virkelige verden, rent faktisk føler sig fejlplaceret på pension, i forhold til reformsnakken. Hvor de vil gøre mere for at give folk en chance, for at vende tilbage til arbejdsmarkedet.
Så er der i det mindste håb for at den også vil gøre noget godt for nogen i systemet.

Det er let at glemme at ikke alle sveder angstens sved, for ikke at blive tilkendt en førtidspension eller beholde den, inden det hele bliver reformeret.
Ikke at jeg tror nogen mister førtidspensionen når den er tilkendt, men jeg ved at nogen ikke føler sig trygge alligevel.

Det er nok også når det har været en kamp at få det tilkendt, så kan det rippe op i gamle (psykiske) sår, med alt den virak der er for tiden.

Men jeg syntes det vil være så fedt hvis dem der kan, og har mod på det, får den fornødne støtte til igen at kunne prøve kræfter med arbejdsmarkedet, i en eller anden grad.
"Synes godt om"

Drømmen er at få kollegaer igen i stedet for at stå op til indholdsløs hverdag...dag efter dag efter dag...
Mr. Bean er ikke logget ind   Besvar med citat