Se enkelt indlæg
Gammel 03-06-2010, 15:56   #118
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.676
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
SVAR Holstebro kommune

Kære Peter Hansen

Jeg har modtaget din e-post til besvarelse. Jeg bemærker heri, at det, du fremfører ikke er særligt konkret/specifikt, så skal jeg forholde mig nærmere til det, må du have ulejligheden med at uddybe dine betænkeligheder. Kort sagt, der er intet i det, du skriver, som kan få mig til at mene, at Holstebro Kommune overtræder retssikkerhedslovens § 3, stk. 2 om beslutningsfrister.

Venlig hilsen
XXX

PS! Ville det være for meget at forvente en nærmere præsentation af, hvem du er, hvad din dagsorden er, og til hvilket formål du henvender dig til kommunen om beslutningsfristerne, herunder begrundelsen for, at kommunen skulle gøre brug af din assistance til at kopiere Horsens Kommunes fremgangsmåde om temaet...?

Hvortil jeg har svaret:
Kære XXX.

Tak, for dit hurtige svar. Læs her så forstår du: http://www.k10.dk/showthread.php?p=35616#post35616
Kan jeg hjælpe med noget er du velkommen.

Til din orientering har foreløbig 8 kommuner tabt klagesager ved Statsforvaltningen med samme form for sagsbehandlingsfrister som jer.

For god orden skyld oplyser jeg hermed at al kommunikation offentliggøres for at så mange borgere kan lære lidt om deres rettigheder.

Med venlig hilsen

Peter Hansen
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat