Se enkelt indlæg
Gammel 25-02-2016, 11:40   #5
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Jeg har bidt mærke i, at du bor i København. Desværre.
Har oplevet et ligeså absurd møde i selvsamme kommune. Endda 2, da det første blev aflyst 2 min efter mødets start.
Jeg tænker, at du fremover skal optage samtlige samtaler uanset bisidder. En bisidder jo heller ikke dokumentere rigtigheden af det der bliver sagt.
Du bør også optage samtaler med den arbejdsgiver, som jeg forstår du vil tale med.
Jeg fortryder nu, at jeg ikke i stedet for S. førtidspension ikke søgte på det foreliggende grundlag. Denne pension skal man s vidt jeg forstår kun vente 3 mdr. på.
Jeg ved virkelig ikke hvad vi skal gøre, da kommunernes ansatte kan tillade sig, at behandle folk som skrald.
Du har en tarvelig SB. Ustandselig, når jeg tænker på de sager jeg på k 10 læser samt personlig erfaring, tænker jeg på, en personprofil, hvis ord det er forbudt at bruge.
Jeg tror du og andre ved hvad jeg mener.
Et ordenligt. ærligt menneske kan ikke handle så modbydeligt. Jeg giver intet for, at man bare siger, jeg gør som jeg får besked på.
Held og lykke til dig. Optag fremover alle samtaler, det er mit bedste bud. det har jeg desværre ikke selv gjort!
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat