Se enkelt indlæg
Gammel 09-06-2006, 09:19   #12
Ingrid
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 04-03 2006
Indlæg: 565
Styrke: 20
Ingrid er ved at flytte ind på K10Ingrid er ved at flytte ind på K10
RE: Hvad må en lægekonsulent...

hej Pia.....tak for din historie....du sidder jo på den anden side af skranken så at sige, og jeg tvivler ikke på at du hører og ser meget...men det forhindrer jo ikke os andre i, at vi tager vores egen situation alvorligt og personligt.....for mit eget vedkommende har jeg været temmelig forbløffet over at erfare, at systemet ikke fungere optimalt...når der er indtil flere læger involveret plus f.eks andre aktørere, der alle kommer med det samme udsagn om ens sygdom og arbejdsevne, og så alligevel erfarere at sagsbehandleren skønner anderledes.....det er bestemt ikke sjovt at opleve at sagsbehandleren som udgangspunkt går ud fra at man er en platugle....det er for mig at se temmeligt uprofessionelt......han/hun burde i kraft af sin uddannelse, i det mindste kunne lægge låg på sin personlige holdning og mening, netop for ikke at udsætte en eneste syg og nedslidt person for den ydmygelse også....der må simpelthen kunne findes måder at afsløre platuglerne på, uden at man som udgangspunkt skærer alle over en kam....til slut vil jeg bare sige at jeg selv i mit forløb, har oplevet uprofessionelle sagsbehandlere men også det modsatte.....så jeg ved at der også er ildsjæle i systemet.

Mvh Ingrid.
Ingrid er ikke logget ind   Besvar med citat