Se enkelt indlæg
Gammel 07-07-2013, 17:40   #16
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Fallenten87 Se meddelelser
Hejsa Ja, det har du naturligvis ret i. Men nu er situationen, sådan - så at Jeg har 2 læger der skriver, at Jeg ingen erhvervsevne har indenfor noget fag, overhovedet. Det er udelukkende den ene lidelse, som er fysisk - der er således ikke 4 udéfinerbare psykiske komplekse problematikker i min sygemelding. Hvad kan Jeg forvente, når Jeg (som forventet) sikkert bliver mere syg`? Og er der ingen der ved, hvilken ydelse man bliver sat ned på i sådan et forløb?

Mvh Peter
Det med ydelsen, kommer jo an på hvilken ydelse du får nu.

Er det sygedagpenge, kan de jo stoppe på et tidspunkt, så det ender med kontanthjælp.

Er du på kontanthjælp, kan du dårligt ryge længere med. For bliver du beviliget fleks, så bliver ledighedsydelsen så på kontanthjælpssats.

Kan ikke lige huske reglerne for hvis du kommer direkte fra sygedagpenge, og hvor mange % man så får af sygedagpengene i forbimdelse med ledighedsydelse.

Enkelte får slet ingen penge nogen steder fra, udover evt forsikringer og private pensionsopsparinger.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat