Se enkelt indlæg
Gammel 13-05-2013, 19:37   #25
FibroMcs
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2013
Lokation: Hjemmefra
Indlæg: 723
Styrke: 12
FibroMcs er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af klanst Se meddelelser
Bullseye du rammer lige plet. Jeg har fået at vide, at jeg skal sidde og klynke og flæbe, for at fremkalde deres moderlige instinkter, men ærligtalt og skulle sidde og være sølle, klynke og flæbe overfor et pigebarn der er halvt så stor, halvt så gammel og halvt så kvik.....ææææhhhh..... beklager det kan jeg bare ikke.

Jeg taler meget hårdt, groft og nedsættende om sagsbehandlere, men det betyder ikke, at de ikke kan være dejlige mennesker, lige så vel, at kontanthjælpsmodtagere ikke er alkoholiserede misbrugere, men skønne mennesker der har fået en hård medfart og frarøvet muligheden, at være de skønne mennesker de nu en gang er skabt til at være.

Pøj-pøj med samtalen
Ja det er den der irriterer mest at de syntes man skal sidde og klappe i hænderne over deres ideer (og ja jeg har vitterligt fået afvide jeg godt kunne klappe i hænderne og virke glad over at skulle i dum i arbejde)

Må du gerne nægte at underskrive din job plan og rescourceprofil osv ?

De har sagt til mig så ryger mine penge første gang jeg ikke underskriver hvis de vil have læge papirer eller en elendig job plan eller deres egne udtalelser...
FibroMcs er ikke logget ind   Besvar med citat