Se enkelt indlæg
Gammel 13-05-2013, 18:52   #24
klanst
Hjemmevant på K10
 
klansts avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-05 2013
Lokation: København
Alder: 59
Indlæg: 225
Styrke: 11
klanst er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af morgenstjerne Se meddelelser
Haha ja skulle faktisk til at tilføje at det nok er fordi du er for velformuleret du ikke får det...så tænker de at det kan ikke passe at du skal på førtidspension...de er jo ikke så kloge...ej høhø...og så er du en brokmås oveni ...du er nok for meget for dem så...

Er slet ikke inde i alt det jura men held og lykke med at føre retssag mod kommunen...tænk at det skal være så besværligt...

vil frygte samtalen lidt mindre så
Bullseye du rammer lige plet. Jeg har fået at vide, at jeg skal sidde og klynke og flæbe, for at fremkalde deres moderlige instinkter, men ærligtalt og skulle sidde og være sølle, klynke og flæbe overfor et pigebarn der er halvt så stor, halvt så gammel og halvt så kvik.....ææææhhhh..... beklager det kan jeg bare ikke.

Jeg taler meget hårdt, groft og nedsættende om sagsbehandlere, men det betyder ikke, at de ikke kan være dejlige mennesker, lige så vel, at kontanthjælpsmodtagere ikke er alkoholiserede misbrugere, men skønne mennesker der har fået en hård medfart og frarøvet muligheden, at være de skønne mennesker de nu en gang er skabt til at være.

Pøj-pøj med samtalen
klanst er ikke logget ind   Besvar med citat