Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 03-03-2014, 21:17   #1408
Trex
Hjemmevant på K10
 
Trexs avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2012
Lokation: Sønderjylland
Indlæg: 293
Styrke: 12
Trex er ny på vejen
Web og mand jeg takker for svar

Ang ohm det er fordi at kæresten har fået mine ego twist, til at bruge sammen med den 30s hun også har fået, så jeg skal bare være sikker på at 1.5 ohm også fungere med hendes ego twist bats, for vil ikke tage hul på en pakke nye coils, det er trods alt lidt over 100kr man ikke kan få refunderet.så Hvis i ved i forvejen at det nok ikke vil køre sammen. Men hun har jo mulighed for at justere volten på de twist fætre.

Ang væsken, så tror jeg dælme at jeg selv har fundet en løsning jeg har prøvet at blande jordbær væske i min Royal, og det gør altså den bliver noget tyndere, og det føles som om min SVD nu har nemmere ved at få væsken ind og forbrænde det. jeg blev sgu helt skæv igen, men det var min egen skyld. For jeg blev helt grebet af at blande, og prøve på at finde en smag jeg kunne lide og få at se om jeg kunne køre den lidt længere op i watt så jeg dampede løs indtil jeg pludselig kunne mærke at jeg blev pæn skæv, så blev det lige lagt væk lidt indtil jeg er mig selv igen

men smagen blev dejlig frisk og det blev ikke for meget, for bryder mig ikke om ren jordbær. Det syntes jeg bliver for sødt hvis man skal dampe det en hel dag
Trex er ikke logget ind   Besvar med citat