Se enkelt indlæg
Gammel 22-01-2016, 08:29   #4
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af psyfar Se meddelelser
og hun sagde ikke noget om at de ville finde et sted som kunne tilgodese mine behov. Desuden sagde hun at hvis jeg ikke kunne klare praktikken, så skulle jeg kontakte Jobcenter, fordi A-kassen forventer at man arbejder 37t.
Som jeg forstår det, så skal din praktik fungere som en arbejdsprøvning, altså til at afklare hvad, og hvor meget, du kan klare.

I så fald skal de tilgodese dine skånebehov. De må ikke sende dig ud i noget, som kan medføre forværring.

Inden opstart er det klogt, at få på plads hvad du skal gøre hvis du en dag ikke kan klare de aftalte timer. Vil de f.eks. have, at du skal ringe til jobcenteret hvis du er nødt til, at gå hjem før aftalt tid,og hvad så hvis deres telefontid er slut?

I min sidste afprøvning skulle jeg kontakte min konsulent fra anden aktør hvis jeg gik hjem før tid, så vi var reelt i daglig kontakt.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat