Se enkelt indlæg
Gammel 16-05-2011, 22:47   #8
gunvor
Har ikke tid til andet end K10
 
gunvors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 2.092
Styrke: 17
gunvor er ved at flytte ind på K10gunvor er ved at flytte ind på K10
Må jeg tillade mig at oversætte dit citat, Hexi. (tetorisk ment)

Citat:
Citat:
- Fleksjobordningen målrettes, så mennesker med en begrænset arbejdsevne på under 15 timer om ugen, får bedre muligheder for at blive en del af arbejdsmarkedet. Det giver 1,4 mia. kr.

Fleksjobordningen målrettes, så mennesker med en begrænset arbejdsevne på under 15 timer om ugen får meget ringe mulighed for at blive en del af arbejdsmarkedet, hvilket mange på få timer om ugen, ja allerede er i dag. Og hvis vi laver denne gruppe større uden reel mulighed for FP, så vil vi også her få en gruppe mennesker, der ryger i "hullet", idet vores mål i 2020 er at få en et todelt DK, hvor kun dem i toppen får tilkendt samfundsgoder el. fordel, middelklassen gør sig forhåbninger om at de måske kan nå toppen (lad dem bare knokle derud og blive i den tro) og dermed accepteres (selvfølgelig kun så længe de knokler og vi har brug for dem som vælgere), de øvrige mennesker (læs de uheldige, bunden, el. dem på vej mod bunden) må sgu klare sig el. lade være.

Hr. K. Hjort Frederiksen er eft. min mening den mininster, der bør gå over i den danske historie, som den mest landskadelige mand vi endnu har haft, som mininster i nyere tid.
__________________
It's not where you're going or where you've been
it's not your glory and it's not your sin
It's the difference that you make
When there's more than your pride at stake
gunvor er ikke logget ind   Besvar med citat