Se enkelt indlæg
Gammel 28-09-2014, 19:15   #16
Eln
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 18-05 2014
Indlæg: 151
Styrke: 10
Eln er ny på vejen
Tak sortepigen,

Det var lige det jeg var forvirret over.

I min ansøgning om førtidspension har jeg skrevet klar at jeg søge førtidspension set ud fra paragraf 17 på forelligende dokumentation.

Er det forkert at jeg har skrevet sådan eller det er bare kommunen fordi det passe bedre for dem at gøre hvad de vil i min sag.

Sidst efter første rehabiliteringsteamets møde, hvor dem har ikke skrevet en rigtigt indstilling, blev egenlæge kontaktet telefonisk af sundhedskoordinator fra klinisk funktion.

Hun fortalt at hun var meget bekymret overfor min tilstand og derfor skulle jeg sendes igen til en psykiatrisk vurdering.

Det gik meget hurtigt og fik epikrise skrifligt for anden rehabiliteringsteamets møde.

Men også egenlæge har selv kontaktet rehabiliteringsteamet og sendt dokumenter til dem efter deres egen anbefaling.

Der i dokument skriver distrikt psykiatrien at jeg "
har en langt varig kronisk smertertilstand, som også gør at kemisk i hjerne reagerer med, hvad der svarer til et PTSD og dermed personlighedsændring, således at jeg er varig i enhver henssende uarbejdsdygtig, og der er igen grund til at sende mig igennem et nyt hækkeløb af den ene eller den anden slags undersøgelse eller noget, hun er simpelthen ikke til rådighed for arbejdsmarkedet. Så enkelt er det."

Har rehabiliteringsteamet læst det???

Eller ignorere det dokument alligevel er de selv som bed om det.

Jeg håber stadigvæk. Så vi står og ser hvad pensionsnævnet vil forklare til alle de dokumenter som blev ignoreret i min sag da rehabiliteringsteamet har anbefalde resourceforløb.

Tak for din svar. Mvh.eln
Eln er ikke logget ind   Besvar med citat