Emner: Arb.prøvning
Se enkelt indlæg
Gammel 08-05-2011, 10:49   #3
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af mette thorsage Se meddelelser
Jeg har været sygemeldt siden Nov. 2010 og er ikke i stand til at varetage mit gamle job som reng.ass. p.g.a. nedslidt ryg.

Er nu i arb.prøvning i en dagligvare-butik og har overstået 1. uge. Planen er at jeg skal arb. 20t/ugen de første 2 uger,derefter 1 uge på 28t/ugen og så 37t/ugen den sidste uge.

Er faktisk glad for at være i butikken og veksler med at sidde ved kassen og sætte varer på plads.
Desværre er der tunge varer der både skal placeres højt og lavt og det afstedkommer en del smerter i ryggen, og har yderligere overbelastet min højre arm.

Skal i næste uge have et møde om hvordan det går før jeg sættes op i tid, og vil høre jeres mening om hvorvidt jeg allerede nu skal sige at jeg "døjer" eller om jeg skal forsøge at tage det næste skridt op til 28t/ugen.
Jeg syntes jo, at jeg kunne huske noget om dig og dine rygproblemer, så jeg kiggede lige i din gamle tråd, og fik genopfrisket min hukommelse.

På baggrund af de rygproblemer, som du slås med, ville det komme meget bag på mig hvis du kunne klare 20 timer om ugen, i et hvilket som helst job.

Hvis du ikke allerede skriver en udførlig dagbog, så skal du gå i gang NU.

Jeg brugte selv den model der er beskrevet i denne tråd: http://www.k10.dk/showthread.php?t=9...ghlight=dagbog

Ja, du skal i allerhøjeste grad sige fra nu, hvad forventer du selv, at der sker hvis du går op i tid?
Vil du kunne klare et evt. fleksjob på 20 timer om ugen de næste måske 10 år?

Undskyld hvis jeg lyder hård, men vi læser så tit herinde, om mennesker, der presser sig selv alt for hårdt, og hvorfor?
Du skal ikke presse dig selv mere end din ryg tillader, det skal kommunen såmænd nok klare, din opgave er, at sige fra når dit helbred ikke kan følge med mere.

Hvordan tror du, at din ryg har det om 10 år hvis du ikke snart begynder, at tage dens signaler seriøst?

Du er nødt til, at passe på dig selv, du kan ikke forvente, at der er nogen andre, der gør det, og da slet ikke kommunen.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat