Se enkelt indlæg
Gammel 14-11-2011, 13:21   #27
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Ricky M. Se meddelelser
Hej Sniffe... Mange tak...

Jeg kunne jo ønske at der var flere der ville bruge os private, inden deres sager løber af sporet. Jeg ved godt det kan handle om økonomi, men mon ikke vi er billigere end de advokater, som ikke ved noget socialfagligt, bliver koblet på...
I det store hele føler jeg at man godt kan have tillid til systemet, for det virker i de fleste tilfælde, problemet er at man som individ, meget hurtigt kan komme til at føle sig alene, til side sat, og endda trådt på... Jeg har selv, da jeg var i en sygedagpenge afdeling, givet afslag på diverse ansøgninger, og her handler det om øjenhøjde, hvis du tager dig tiden, kan man sagtens hjælpe, selv ved et afslag... I hvert fald hvis man som sagsbehandler gider at ulejlige sig med at bruge lidt samtale tid på borgeren, og så i øvrigt overholde loven...
Tja Ricky... det er da ok at du er privatrådgiver ..

Men helt ærligt, så burde det slet ikke være nødvendigt med sådan et tiltag..
Jeg går ikke ud fra at I i jeres uddannelse har timer i, hvordan man bedst får trynet sine klienter..

Jeg ved udemærket godt at det er ledelsen der bliver pålagt at spare penge osv osv...

Men jeg fatter ikke hvorfor landets mange sagsbehandlere/socialrådgivere ikke går sammen og siger blankt nej til at tolke loven som fanden læser biblen...
Hvor er den faglige stolhed??

Jeg havde selv en fantastisk sagsbehandler .... Det blev til et smadder godt samarbejde mellem os i mere end 1½ år inden jeg fik min førtidspension...
Knus Lone
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat