Se enkelt indlæg
Gammel 10-10-2012, 12:49   #2
maybeline2you
Afhængigheds tegn af K10
 
maybeline2yous avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-04 2010
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 356
Blog Indlæg: 6
Styrke: 15
maybeline2you er ny på vejen
Hejsa LS
.
Jeg antager, at den medicin som din læge er ordineret dig, har afgørende betydning for, hvordan du har det psykisk og fysisk og at der tydeligvis ikke er tale om hovedpinepiller(forstå mig ret)

Jeg mener bestemt at § 79 må være den § du skal gøre brug af, fordi Sb er på ingen måde kan retfærdiggøre, at du ikke skal! have medicinen og derved også har udgiften dertil.
Sb er jo ikke lægefagligt udd og har derfor ikke Kompetence til, at afgøre om du kan undvære medicinen og stadig fungere optimalt.

En anden ting er, at når denne udgift tidligere er blevet godkendt at kommunens jurister, så mener jeg, at du skal henvise til, at du tidligere har fået godkendt denne udgift. Jeg ville derfor skrive til sb og bede om en skriftlig redegørelse for, hvorfor Sb vurdere, at denne udgift ikke længere kan accepteres som udgift.

Vh. maybeline2you
__________________
"En person, som kan drive sig selv videre, når anstrengelserne bliver smertefulde, er den person, som vinder." @R

Billedet skal ses som en protest. Jeg er ikke "den lykkelige ejer" af en pitbull terrier, men jeg kan godt gå fra venlig skødehund til Aggrasiv Pitbull Terrier, på 0,5 og bide fra mig
maybeline2you er ikke logget ind   Besvar med citat