Se enkelt indlæg
Gammel 08-07-2013, 10:24   #7
Fallenten87
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-05 2013
Indlæg: 46
Styrke: 11
Fallenten87 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af MTVRV1 Se meddelelser
du ryger på kontanthjælp og hvis du ikke kan modtage denne ydelse, så får du intet
det er kun hvis du er blevet tildelt et ressourceforløb, at du kan få kontanthjælp
selvom du har formue eller en ægtefælle som har en god løn.

men der kommer en ny lov omkring sygedagpenge og den bliver først vedtaget når folketinget er samlet igen

TAK. Det er en udmelding man kan forstå. Jeg kan altså allerede nu, godt begynde at forberede mig selv på, at indstille min tilværelse efter, at ende på kr. 5.754kr pr. måned før skat. Det er noget rigtig **** - og Jeg ved jo ikke om Jeg bliver bevilget et ressourceforløb - et eller andet sted kan Jeg ikke se hvad det skulle kunne nytte - især ikke når det netop tjener til formålet at udvikle ens arbejds og funktionsevne. Min sagsbehandler har et par gange tidligere nævnt ordet "førtidspension" og at der ikke var "nok" til at et rehabilliteringsteam ville tage stilling til noget endnu - og at der manglede den arbejdsprøvning samt den specialpsykiatriske attest der skal laves den 15. Men igen - du skal have mange mange tak for et brugbart svar.
Fallenten87 er ikke logget ind   Besvar med citat