Se enkelt indlæg
Gammel 02-11-2017, 12:09   #228
Kio
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2009
Lokation: København
Alder: 59
Indlæg: 968
Styrke: 0
Kio er ny på vejen
Hej Peter Doe.

Jep, så den i morges og delte den på min FB side og skrev en kommentar.

Er det denne (faktaboks) du mener ?

Hvis Ja, kan du linke til alle de "love" den henviser til plz ?



Vi er mange syge, svage og udsatte borgere der gennem mange år er blevet udsat for åbenlyst "Chikane" og "Krænkelser", trusler og direkte ulovligheder, og derved fratages vores retssikkerhed...

Det kan man "klage" over jeg ved ikke hvor mange gange nu jeg har klaget, men disse
personer i offentlig tjeneste der begår disse ulovligheder bliver bare ikke retsforfulgt, de er åbenbart "hævet" over loven, og de stå ikke til ansvar over for loven, som vi andre skal. Er det respektløst eller hvad at Politikerne tillader dette...

Jeg finder mig ikke i det. Sandheden skal frem.

Læs i øvrigt hvad Mogens Rerup skriver nederst i kommentarer:
"Hvorfor skriver avisen.dk/HK ikke et eneste sted, at det er lovligt at nævne navn og stilling på en sagsbeh., og at det er lovligt at lydoptage fra samtaler.

Artiklen her virker som små manipulation. Hvorfor svarer HK's næstfromand ikke på seriøse henvendelseer

Hvis en borger giver skriftlig accept på/tilladelse til, at sagsbehandler og Jobcenter udtaler sig om hvad som helst i en konkret sag, så må sagsbehandler/Jobcenter naturligvis udtale sig alt det de vil.

Det gør Jobcentret aldrig, fordi det er mest bekvemt at krybe i ly bag ved en fiktiv aktindsigt eller bemærkningen. "Vi udtaler os ikke i personsager"/"Vi udtaler os ikke i en verserende sag".

Hvad skal borgere gøre, når de med rette føler sig udsat for decideret psykisk vold og/eller der intet sker i deres sag?

Hvorfor nævnes der aldrig, at kommunen går ind i folks facebookprofil - det er lovligt at at gøre i en åben profil, men det er også lovligt at nævne navnet på den sagsbehandler der gør det.

Som partsrepræsentant har jeg skrevet og meddelt Jobcentret i hvilke 3 situationer, hvor jeg angiver navnet på en sagsbehandler i Haderslev Kommune.

Hvor er HK henne, når borgere bliver trådt under fode eller svinet til af dårlig sagsbehandling på f.eks. Lærkevej i København - HK virker til at være ligeglad med borgerne og tænker kun på de ansatte.

Borgerne har ikke andre muligheder."


Har du nogen kommentarer til det Peter Doe, med din viden og indsigt på området ?

Mht at være "bange" eller "nervøs" over trusler og repressalier fra Lærkevej eller hæren
af juristerne inde i CF 2. kontor, område 1 inde på Bernstorffsgade 17, har jeg svaret på det før

http://www.k10.dk/showpost.php?p=358083&postcount=188

Jeg har intet at skjule og har 100% ren samvittighed...


Mvh Kim Osbøl
FB gruppe: Jobcenter Lærkevej JKI - Center for Jobindsats.
Youtube kanal: https://www.youtube.com/watch?v=bUXQCfIqanY&t=5s
Forløb siden 5 april 2017 på K10:
http://www.k10.dk/showthread.php?t=35157

Sidst redigeret af Kio; 02-11-2017 kl. 12:15.
Kio er ikke logget ind   Besvar med citat