Se enkelt indlæg
Gammel 30-12-2011, 18:38   #61
Andersine85
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-04 2010
Indlæg: 1.200
Blog Indlæg: 36
Styrke: 16
Andersine85 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af buster Se meddelelser
Jamen, andersine, det er da også ok at du synes din titel skal være sådan men jeg har da svært ved at forstå hvorfor du "skjuler" din officielle uddannelse? Øhh...det behøver man da ikke være flov over vel...

(personligt er jeg ikke til titlers "statis" men må da tilstå at lige præcis i det offentlige regi syns jeg det er rart at vide hvem der har ansvaret.)
Tja, "skjuler" den jo heller ikke, men jeg synes det er vigtigere, hvad jeg er ansat som (f.eks. arbejdsmarkedsrådgiver/jobkonsulent osv) end hvad min uddannelse er (jeg hviler jo tryg i min viden om at jeg har den uddannelse jeg skal have ) - men jeg ville nok underskrive mig som Ricky foreslår, hvis jeg havde muligheden, men i det system vi har, kan jeg kun skrive een ting, og der synes jeg så min funktion er det vigtigste - og det synes jeg at det er, fordi at mange borgere, har mange kommunale mennesker inde over sig, f.eks. igen sagsbehandler/arbejdsmarkedsrådgiver, jobkonsulent, socialsagsbehandlere mm, og vi kunne jo sagtens alle sammen være uddannede socialrådgivere, og hvis vi så sender breve ud til folk, så bliver det endnu sværre for dem, at adskille os Jeg er ikke den eneste der har problemer med at huske navne nemlig
__________________
Er uddannet socialrådgiver, har arbejdet 3 år med sygedagpenge, men er lige skiftet til kontanthjælp match 2 og 3 og er altså, derfor, på den anden side at skrivebordet end de fleste herinde

Min lille hverdagsblog: http://www.k10.dk/blog.php?u=4874
Andersine85 er ikke logget ind   Besvar med citat