Se enkelt indlæg
Gammel 06-01-2010, 18:54   #5
lola44
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 04-12 2009
Lokation: Viborg
Alder: 42
Indlæg: 165
Blog Indlæg: 5
Styrke: 15
lola44 er ny på vejen
Tak for jeres svar alle sammen.

Trold: Ja det er mine agtindsigter jeg tænker på, jeg har indhentet dem siden 2006 og det ved at være et godt stykke tid siden jeg fik sidst, men kan ikke presist huske hvornår, det er en af grundene til at jeg skal have orden i dem, men manglende overskud til den slags ting, har jeg nok af.
Jeg ville nemlig have snakket med min læge, for at høre om han var opdateret nok, hvis kommunen beder om en ny erklæring, vi har ikke snakket meget om min sygdom de sidste par år, da han ikke rigtig kan gøre andet, end at udskrive recepter og hive min nakke på plads en gang i mellem (så spare jeg kioprakteren).
Ja min sag er blevet syltet så rigeligt, jeg har været alt for flink, men er hjemmefra opdraget til at have en meget stor tålmodighed, det kan være både godt og skidt, men skidt i denne situiation. For ca et år siden mente jeg det kunne være nok og begyndte at skrive jævnlige e-mails til min sagsbehandler, det hjalp da også lidt, men vil nu gerne have udfyldt en resurceprofil inden jeg begynder at maile hende igen.

Hejdien: det var lige netop det skema jeg havde fundet. Ok, jeg prøver at skrive løs og så se på hvordan det ser ud bagefter.
Men det bliver svært at finde noget positivt jeg kan, det er nemmere at nævne alt det jeg ikke kan og som jeg har forstået på det, er det kun de positive ting der skal med.
lola44 er ikke logget ind   Besvar med citat