Se enkelt indlæg
Gammel 16-11-2018, 20:11   #9
Begynder
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-01 2018
Indlæg: 44
Styrke: 7
Begynder er ny på vejen
Åh hvor jeg føler med dig.

Jeg er også i praktik med henblik på, at få afklaret min erhvervsevne.

Aftalen med praktikken var, at jeg skulle have nogle ledelsesmæssige og koordinerende opgaver. Jeg blev sat til et computerprogram (regneark), hvor jeg skulle finde mailadresser. Det hele stod hulter til bulter. Et program som jeg heller kendte eller blev sat ind i.
Derudover blev jeg sat til at tælle bestik, tallerkner, vinglas m.m. op. En opgave som i den grad forværrede min hovedpine. Jeg overvejede at spørge om jeg måtte gå hjem, men forsatte arbejdet. Resten af dagen tilbragte jeg i sengen og dagen efter..
jeg kontaktede min virksomhedskonsulent på mail og fortalte om mine forhold i praktikken. Hudløst og ærligt. Og det er skræmmende læsning.. Virksomhedskonsulenten og jeg snakkede sammen i telefon inde vi skulle have et såkaldt opstartsmøde i praktikken. I samtalen var hun meget sød og forstående, foreslog, at hvis der ikke kunne findes rimelige vilkår til mig i praktikken, måtte der findes en anden.
Til mødet fik piben en helt anden lyd, jeg skulle makke ret og det var ikke alle steder, at de var så rummelige, kunne virksomhedskonsulent godt fortælle mig.
Sidst jeg mødte ind var der lavet en to do liste til mig. Jeg skulle tømme samtlige skraldespande på kontorer, møderum og toiletter..
Tømme opvaskemaskine.
Købe ind til et ledermøde.
Fylde håndklæder og toiletpapir på toiletterne..
Nå ja jeg skulle bevæge mig på trapper mellem tre etager og igen havde jeg en ekstrem hovedpine.
Jeg har set du er blevet fyret, men jeg vil fortælle dig at der bliver heller ikke lyttet til kritik..Det kan også forværre det hele.
Faktisk da jeg kom hjem fra arbejde den dag hvor jeg havde haft møde med virksomhedskonsulent og den praktiksnsvarlige, lå der en mail i min eboks, hvor jeg blev inviteret med i et forskningsprojekt, hvor jeg ville få tilbudt småjobs. Nej hvor blev jeg rasende.
Det ender med at jeg klager til jobcenterchefen (igen) og hvis det ikke hjælper borgmesteren. Jeg er rystet over de forhold man bliver udsat for.
Begynder er ikke logget ind   Besvar med citat