Emner: hjemmehjælp
Se enkelt indlæg
Gammel 22-01-2017, 19:47   #17
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
Skulderklap til dig, Vasen, at du fandt et overskud, du ikke har, til at ringe op til Hjemmeplejevisitationen i Bernstorffgade :-)

Men du har fået et uacceptabelt svar, pænt sagt - helt utilstedeligt at besvare et opkald fra en borger så afvisende og uprofessionelt, uforskammet!

Jeg har god erfaring med at maile chefen/øverste person i Hjemmeplejevisitationen - så prøv at finde ham/hende på kommunens hjemmeside - de synes at være mere obs. på lovgivningen.
Svar fra en visitator kan man afvente i 5 mdr. og svar overhovedet fra en tilforordnet/områdeleder/teamleder skal man ikke forvente - derfor må man henvende sig til toppen.

Revurderinger i Københavns Kommune følger slet ikke lovgivningen - 1år, som Webmaster oplyser.
Personligt er jeg revurderet 3 gange siden 2008, hvoraf den ene gang var grundet min insisteren.


P.S. Med hensyn til private hjemmehjælpsfirmaer kontra kommunal hjemmehjælp og uden at gå i detaljer, er min erfaring desværre "slem, værre, værst" for private firmaer og "allerværst" for kommunal hjemmehjælp, som er seneste skud på stammen her.
Jeg kan følge, at du finder det barskt med brug af cykel i kommunal hjemmepleje i al slags vejr, men hjemmehjælperne er generelt slanke og i langt bedre form end i private firmaer, hvor man kører i bil.
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat